Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 307 2005 RHR - 2.0 RHR Brak doładowania turbiny P2563

Frost160 27 Nov 2018 17:13 17505 31
  • #31
    alberciik1122
    Level 10  
    Frost160 wrote:
    Wygląda na przeładowujące turbo przy pełnym obciążeniu. Jeśli pamięta fabryke to w nim mimo wszystko bym upatrywał problemu. Ew. Wykręcić je i dac do sprawdzenia (o ile ktoś bedzie chciał sprawdzać a i tak zregenerować od razu). Dziwne jednak że dopiero przy takiej predkości pojawia się bład.

    Do tej predkości przy np. niskich obraotach 3 biegu i "but w podłogę" czyli pewnie obciążenie silnika nie wyrzuca zadnego problemu ?




    Właśnie wyjechałem przetestować. Wrzucam jedynkę ruszam, ok 15-20km/h, wrzucam trójkę i gaz w podłogę. Zamula, ale za chwile się zbiera. Wszystko ok. Wyskoczyły mi jakieś błędy z ECU, ale raczej nie istotne skasowały się od razu.
    Zebrałem natomiast część parametrów (część jest niedostępna) silnika pracującego na postoju, może coś pomoże w diagnozie:

    - Zapotrzebowanie na przepływ masy powietrza: 271mg/sw
    - Czujnik masy przepływającego powietrza; sygnał sprzężenia zwrotnego: 1482mg/sw
    - Sygnał temperaturypowietrza wlotowego: 35 *C
    - Temperatura powietrza doładowania: 0 *C
    - Sterowanie PWN zaworem EGR przepustnicy: -96,1%
    - Sterowanie EGR: zabroniony
    - Napęd PWM zaworu EGR: -63,1%
    - Położenie zaworu EGR: 0,0% (brak reakcji podczas dodawania gazu, wydaje się dziwne)
    - Ciśnienie otoczenia: 600mbar
    - Polecanie ciśnienie doładowania: 1259mbar
    - Ciśnienie doładowania silnika: 647mbar
    - Położenie zaworu TGV: 0,0%
    - Położenie zaworu turbosprężarki: 0,0%
    - FAP zatkanie: 27,1% (niedawno był czyszczony wg właściciela)
    - Temperatura za katalizatorem: 461 *C
    - Różnica ciśnienia: 14160Belka
    - Natężenie przepływu powietrza DPF: 0 l/h
    - Objęta powierzchnia od zmiany DPF: 0km

    Dzieki za zainteresowanie.
  • #32
    alberciik1122
    Level 10  
    Witam,
    Chyba zagadka rozwiązana. Wymienione zostało turbo. Auto już 3 dni testowane do max. prędkości 200km/h. Jak na razie spokój.

    pozdrawiam,