Frost160 wrote:Wygląda na przeładowujące turbo przy pełnym obciążeniu. Jeśli pamięta fabryke to w nim mimo wszystko bym upatrywał problemu. Ew. Wykręcić je i dac do sprawdzenia (o ile ktoś bedzie chciał sprawdzać a i tak zregenerować od razu). Dziwne jednak że dopiero przy takiej predkości pojawia się bład.
Do tej predkości przy np. niskich obraotach 3 biegu i "but w podłogę" czyli pewnie obciążenie silnika nie wyrzuca zadnego problemu ?
Właśnie wyjechałem przetestować. Wrzucam jedynkę ruszam, ok 15-20km/h, wrzucam trójkę i gaz w podłogę. Zamula, ale za chwile się zbiera. Wszystko ok. Wyskoczyły mi jakieś błędy z ECU, ale raczej nie istotne skasowały się od razu.
Zebrałem natomiast część parametrów (część jest niedostępna) silnika pracującego na postoju, może coś pomoże w diagnozie:
- Zapotrzebowanie na przepływ masy powietrza: 271mg/sw
- Czujnik masy przepływającego powietrza; sygnał sprzężenia zwrotnego: 1482mg/sw
- Sygnał temperaturypowietrza wlotowego: 35 *C
- Temperatura powietrza doładowania: 0 *C
- Sterowanie PWN zaworem EGR przepustnicy: -96,1%
- Sterowanie EGR: zabroniony
- Napęd PWM zaworu EGR: -63,1%
- Położenie zaworu EGR: 0,0% (brak reakcji podczas dodawania gazu, wydaje się dziwne)
- Ciśnienie otoczenia: 600mbar
- Polecanie ciśnienie doładowania: 1259mbar
- Ciśnienie doładowania silnika: 647mbar
- Położenie zaworu TGV: 0,0%
- Położenie zaworu turbosprężarki: 0,0%
- FAP zatkanie: 27,1% (niedawno był czyszczony wg właściciela)
- Temperatura za katalizatorem: 461 *C
- Różnica ciśnienia: 14160Belka
- Natężenie przepływu powietrza DPF: 0 l/h
- Objęta powierzchnia od zmiany DPF: 0km
Dzieki za zainteresowanie.