Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 307 2005 RHR - 2.0 RHR Brak doładowania turbiny P2563

Frost160 27 Lis 2018 17:13 6309 31
  • #31
    alberciik1122
    Poziom 9  
    Frost160 napisał:
    Wygląda na przeładowujące turbo przy pełnym obciążeniu. Jeśli pamięta fabryke to w nim mimo wszystko bym upatrywał problemu. Ew. Wykręcić je i dac do sprawdzenia (o ile ktoś bedzie chciał sprawdzać a i tak zregenerować od razu). Dziwne jednak że dopiero przy takiej predkości pojawia się bład.

    Do tej predkości przy np. niskich obraotach 3 biegu i "but w podłogę" czyli pewnie obciążenie silnika nie wyrzuca zadnego problemu ?


    Właśnie wyjechałem przetestować. Wrzucam jedynkę ruszam, ok 15-20km/h, wrzucam trójkę i gaz w podłogę. Zamula, ale za chwile się zbiera. Wszystko ok. Wyskoczyły mi jakieś błędy z ECU, ale raczej nie istotne skasowały się od razu.
    Zebrałem natomiast część parametrów (część jest niedostępna) silnika pracującego na postoju, może coś pomoże w diagnozie:

    - Zapotrzebowanie na przepływ masy powietrza: 271mg/sw
    - Czujnik masy przepływającego powietrza; sygnał sprzężenia zwrotnego: 1482mg/sw
    - Sygnał temperaturypowietrza wlotowego: 35 *C
    - Temperatura powietrza doładowania: 0 *C
    - Sterowanie PWN zaworem EGR przepustnicy: -96,1%
    - Sterowanie EGR: zabroniony
    - Napęd PWM zaworu EGR: -63,1%
    - Położenie zaworu EGR: 0,0% (brak reakcji podczas dodawania gazu, wydaje się dziwne)
    - Ciśnienie otoczenia: 600mbar
    - Polecanie ciśnienie doładowania: 1259mbar
    - Ciśnienie doładowania silnika: 647mbar
    - Położenie zaworu TGV: 0,0%
    - Położenie zaworu turbosprężarki: 0,0%
    - FAP zatkanie: 27,1% (niedawno był czyszczony wg właściciela)
    - Temperatura za katalizatorem: 461 *C
    - Różnica ciśnienia: 14160Belka
    - Natężenie przepływu powietrza DPF: 0 l/h
    - Objęta powierzchnia od zmiany DPF: 0km

    Dzieki za zainteresowanie.
  • MetalworkMetalwork
  • #32
    alberciik1122
    Poziom 9  
    Witam,
    Chyba zagadka rozwiązana. Wymienione zostało turbo. Auto już 3 dni testowane do max. prędkości 200km/h. Jak na razie spokój.

    pozdrawiam,