Witam,
auto jak w temacie. Błedy jakie zastałem
P2408 -usterka korka wlewu lub błąd poziomu dodatku
P0409- elektro zawór EGR
P0102- Sygnał przepływomierza za niski
P1351- Błąd obwodu sterowania przekazinka dogrzewania
P2563- Czujnik ciśnienia doładowania
P1598- nieznany
Po wykasowaniu wraca od razu po zapłonie:
P2408 i P1598
Zapalamy chwila jazdy i :
P2563 kontrolka i komunikat o spalinach. Odcina turbo autem jezdzie się duzo słabiej.
Problemem jest kompletne nie doładowania jadąc i obserwując parametry doładowania ECU wymaga okolicy 2-2.2barów a ciśnienie jakie uzyskuje to maks 1.025.
Na postoju aż zaciąga górną rurę od IColler-a.
Jutro sprawdzę "sztangę" od zmiennej geometrii (dostęp generalnie tragiczny do tego ;/) jesli by się luzno poruszała wyczytałem w tym temacie:
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic687669-60.html bu wymienić ten czujnik potencjometr który monitoruje stopien wychylenia gruszki od trubiny.
Teraz pytanie czy da się to wymienić na zasadzie przełożenia czy bede musiał turbinę sciągać (to chyba z dzień pracy) ?
Ew. co jeszcze sprawdzić ? (drożność filtra powietrza sprawdziłem, IC też wygląda na nie uszkodzony).
Dzięki za jakaś pomoc
auto jak w temacie. Błedy jakie zastałem
P2408 -usterka korka wlewu lub błąd poziomu dodatku
P0409- elektro zawór EGR
P0102- Sygnał przepływomierza za niski
P1351- Błąd obwodu sterowania przekazinka dogrzewania
P2563- Czujnik ciśnienia doładowania
P1598- nieznany
Po wykasowaniu wraca od razu po zapłonie:
P2408 i P1598
Zapalamy chwila jazdy i :
P2563 kontrolka i komunikat o spalinach. Odcina turbo autem jezdzie się duzo słabiej.
Problemem jest kompletne nie doładowania jadąc i obserwując parametry doładowania ECU wymaga okolicy 2-2.2barów a ciśnienie jakie uzyskuje to maks 1.025.
Na postoju aż zaciąga górną rurę od IColler-a.
Jutro sprawdzę "sztangę" od zmiennej geometrii (dostęp generalnie tragiczny do tego ;/) jesli by się luzno poruszała wyczytałem w tym temacie:
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic687669-60.html bu wymienić ten czujnik potencjometr który monitoruje stopien wychylenia gruszki od trubiny.

Teraz pytanie czy da się to wymienić na zasadzie przełożenia czy bede musiał turbinę sciągać (to chyba z dzień pracy) ?
Ew. co jeszcze sprawdzić ? (drożność filtra powietrza sprawdziłem, IC też wygląda na nie uszkodzony).
Dzięki za jakaś pomoc
