Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Matryca LCD z laptopa jako niezależny monitor

11 Apr 2018 12:13 3804 5
  • Level 4  
    Witam

Z góry przepraszam jak coś namieszałem, nie mam doświadczenia w pisaniu na forach,
    Mam stary ekran LCD z laptopa /14-15 cali/. Sprawny bo działał do końca. Chciałbym przerobić go na taki niezależny monitor np dla raspberry pi. Potrzebuje do niego płytki z wejściem na HDMI i inne wtyczki video. Ogólnie nie wiem czego potrzebuje. Numer na ekranie to N141/1 -L03, nie wiem, czy to dokładnie ten numer dlatego dodaję zdjęcia.
    Matryca LCD z laptopa jako niezależny monitorMatryca LCD z laptopa jako niezależny monitor
    Ekran ma płytkę do Lampy CCLF i z niej wychodzi mała wtyczka
    Matryca LCD z laptopa jako niezależny monitor
    Z tyłu ekranu jest płytka,
    Do niej podpięta jest taśma z ekranu i wychodzi wtyczka
    Matryca LCD z laptopa jako niezależny monitor Matryca LCD z laptopa jako niezależny monitor
    Ogólnie potrzebuje zastaw który mi odpali ten ekran i będę mógł podłączyć do niego tą mała płytkę z zasilaniem do lampy /o ile da radę to podłączyć/. Potrzebna mi tez informacja o zasilaniu jakie będę do tego potrzebował i ewentualnych ustawieniach tej płytki. No i główne pytanie czy można ją tutaj kupić? Jakby podanych danych było za mało to postaram się uzupełnić.

Pozdrawiam
    Do you have a problem with Raspberry? Ask question. Visit our forum Raspberry.
  • Helpful post
    Level 24  
    dziagan wrote:
    Witam

Z góry przepraszam jak coś namieszałem, nie mam doświadczenia w pisaniu na forach,