Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jestem zielony. Jaki telewizor kupić?

11 Kwi 2018 16:20 1245 40
  • Poziom 5  
    Cześć, przychodzę do was z prośbą o pomoc w wyborze tv.
    Nasz 11 letni TV kineskopowy padł. W serwisie stwierdzili, że lepiej kupić nowy. Z racji tego, że średnio się na tym znam chciałbym prosić o pomoc. Przeszliśmy się po sklepach, i w sumie 2 modele się nam spodobały. Który będzie lepszy?
    lg 32lj500v W euro agd jest za 900 zł Fajny zgrabny.
    lub ten:
    A ten philips43pft4001/12 w saturnie był za niecałe 1200 zł .

Telewizor ma służyć tylko i wyłącznie do naziemnej TV. Żadne opcje internetowe typu smart TV nas nie interesują.
    na forum była ankieta wiec dołączam.
    1.Jak daleko siedzisz od ekranu telewizora ? Około 3.5 metra
    2. Czy siedzisz na wprost ekranu czy bokiem do ekranu ? na wprost.
    3. Jaki telewizor posiadasz obecnie ? 21 cali Kineskopowy samsung.
    4. Jaką markę preferujesz ? Obojętne.
    5. Jakiej wielkości telewizora szukasz ? 32 cale min- 43cale max
    6. Jaki sygnał i urządzenia będą podłączone do telewizora ? naziemna TV tylko
    7. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? seriale/wiadomości itp.
    8. Czy będziesz grał w gry, a jeśli tak to na konsoli czy komputerze PC ? nie.
    9. Czy będziesz aktywnie korzystać z systemu SMART telewizora ? nie.
    10. Oglądasz wieczorami czy w dzień ? Częściej wieczorami.
    11. Ile pieniędzy możesz przeznaczyć na zakup telewizora ? 1200 zł max

No wiec prosiłbym o jakieś sugestie,
    pozdrawiam
  • Poziom 5  
    Czyli myślisz, że ten LG będzie dobry?
  • Poziom 16  
    Tak myślę, dwa razy większy ekran wam nie będzie potrzebny do seriali i wiadomości.
    A dźwięk tym lepszy im lepszy więc lepszy eldzi.
    Każdy ma FULL HD
    Płaski szok
    Miłych wrażeń ;)
  • Poziom 5