Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Altus 110 regeneracja 25/55/1 - Regenerować czy wymienić na GDN 25/60, a może sp

Grendel038 12 Apr 2018 11:51 1041 11
    Grendel038
    Level 9  
    Witam. Mam pytanie w sprawie regeneracji głośników do Altus 110. Posiadam wersję GETON GT 10051 100W. Podobno to wersja na eksport. Zastosowany głośnik niskotonowy to Tonsil gdn 25/55/1 z wentylowaną kopułką cokolwiek to znaczy bo nie znam się na tym. Membrana jest lakierowana i w bardzo dobrym stanie jedynie górne zawieszenie się zużyło. Pytanie. Czy regenerować go w firmie Tonsil czy kupić nowy tylko GDN 25/60 gdyż 25/55/1 nie ma w sprzedaży. Po rozmowie z pracownikiem dowiedziałem się iż zregeneruje mi go na 25/60. Czy macie pomysł na to co lepiej zrobić? Czy będzie jakaś różnica w dźwięku? A może sprzedać te kolumny i nie bawić się w regeneracje bo i średnio tonowe też trzeba
    regenerować. Dołączyłem zdjęcie kolumny.
    Pozdrawiam.
    Altus 110 regeneracja 25/55/1 - Regenerować czy wymienić na GDN 25/60, a może sp
  • Helpful post
    Brivido

Level 33  
    Zostaw je i wymień same zawieszenia.
    Grendel038
    Level 9  
    Nigdy tego nie robiłem, a gość z Tonsilu twierdzi że samodzielna wymiana zawieszenia nie jest tak dobra jak oryginał i po kilku miesiącach raczej się odklei od membrany z powodu silnych drgań. Lecz bardziej mnie interesuję czy będzie różnica w dźwięku i jakości po między tą co mam a nową.
  • Helpful post
    agraba
    Level 20