Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Stihl ms 211 2012 rok nie odpala

13 Kwi 2018 23:40 1656 17
  • Poziom 9  
    Witam,
    Zakupiłem używaną pilarkę stihl ms 211 z 2012 roku która ogólnie wygląda na mało używaną lecz NIE ODPALA!!!
    Wymieniłem świecę, filtr paliwa, filtr powietrza.
    Wymontowałem gażnik,. Gaznik wymyłem i przedmuchałem kompresorem. Iskra jest, kompresja na tłoku w miarę. przy próbie odpalenia zalewa gaznik i oczywiscie swiece. Benzyna wylewa sie spodem filtra powietrza i słychać specyficzny dzwięk jak by powietrze sie zasysało w gażniku.

    Jakieś pomysły, podpowiedzi???

    Z góry dzięki za pomoc.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 33  
    Czy membrana w gaźniku jest dobra ? oraz szczelność połączenia gaźnik-cylinder .?
    Jaki jest wkład filtra powietrza ? Były 2 rodzaje . Spróbuj odpalić bez niego . Czy przepustnica powietrza od ssania działa prawidłowo ??

    Dodano po 2 [minuty]:

    Skoro zalewa gaźnik to zassanie ma . Może zmierz kopreche na garku dla pewności ile ma .
  • Poziom 9  
    Dzisiaj probowalem odpalic ja znowu. Po jakis 15 minutach mahania odpalila ale:
    -tylko na wcisnietym pelnym gazie
    -strasznie zamulona, tzn na pelnym gazie (bo inaczej gasla) zachowywala sie jak by nie miala sily.
    Probowalem ja regulowac ale jakie kolwiek ruszenie dyszy konczylo sie gasnieciem.
    Filtr zalozony nowy (stary czysty byl jak nowy). Filtr typu zolwia skorupa tak bym to nazwal - plastikowa ramka i troche filcu, dykty.

    Dodano po 2 [godziny] 25 [minuty]:

    Wykreciłem gażnik jeszcze raz i wsadziłem do myjki ultradzwiękowej która akurat posiadam a wcześniejszym razem nie miałem czasu tego zrobić. Przepustnica działa prawidłowo, membrana nie uszkodzona wyglada na w bardzo dobrym stanie. Połączenie gażnik cylinder też w b dobrym stanie, guma łacząca dobrze zasysa gażnik bo cięzko go z niej wysunąć-przynajmniej tak wznioskuje oczywiście moge sie mylić.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Siema,

    zapewne poprzedni właściciel używał oleju mineralnego i jest dużo nagaru. Gaźnik masz do roboty, ponieważ przy myciu w myjce zaciera się tłoczek przyśpiesznika i jest do wymiany. Objaw będzie taki, że nie będzie chciała wchodzić na wysokie obroty. Zrób tak : odkręć tłumik i trzymając gaz spróbuj ją odpalić, będzie miała więcej powietrza i powinna zagadać.
  • Poziom 2  
    Tak jest to olej dedykowany do starych typu pił, natomiast do nowych 2 - mixów olej hp super a do 4 mixów hp ultra
  • Poziom 9  
    Witam,
    Wymieniłem tłok z pierścieniami,uszczelniacze wału,uszczelki w gaźniku razem z membraną,świece,filtr paliwa i powietrza.Gaźnik ustawiony na fabryczne.Po skręceniu wszystkiego gaźnik po 2-3 szarpnięciach dosłownie pływa w benzynie jak i cała reszta. Kiedy wysusze gażnik, tłumik i cylinder z bezyny i na pustym baku wleje szczykawką troszke bezyny do cylindra załapie za drugim szarpnięciem i tak będzie załapywać ale tylko jeśli wszyknę troszkę benzyny do cylindra( BEZ UDZIAŁU GAŻNIKA).
    Zamawiam nowy gażnik, jeśli to nic nie da to pójdzie młotek w ruch i po sprawie bo niedługo mnie to wyniesie więcej niż bym nową kupił.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 33  
    Mówisz , że ustawiłeś gaźnik fabrycznie , a czy złożyłeś wszystko fabrycznie ?? Tu wychodzi , że dostaje ogromną dawkę paliwa . Tu powinien być spełniony 1 warunek . Stosunek paliwo-powietrze 1:14 . :|
  • Poziom 9  
    Witam,
    Nowy gaźnik założony(made in china-jak większość zamienników) i piła po 20 machnięciach odpaliła. Po przytrzymaniu jej na większych obrotach i puszczeniu gazu gaśnie . Trzezba tak z 10 machnąć żeby znowu odpaliła . Regulacja tego chińskiego gażnika to misja na marsa ile byś nie kręcił to nic się nie dzieje. I tak wydaje mi się, że cos jeszcze jest nie tak bo świeca która była nowa po 10 min pracy piły jest totalnie osmolona spalinami.
    Co najciekawsze wczoraj rozkręciłem stary oryginalny gaźnik i dopatrzyłem sie że pływak tzn te widełki od pływaka wystają milimetr/półtorej za poziom powierzchni gażnika czyli pływak był za wysoko i dlatego go tak zalewało. dzisiaj wsadziłem stary gażnik i odpaliła- nie miałem czasu regulować więc nie wiem jak wchodzi na obroty i czy trzyma wolne. Zastanawia mnie tylko co może powodować to szybkie osmolenie świecy. Przerwa ustawiona jak w serwisówce na 0.5. Moze mieszanka za bogata???
  • Poziom 35  
    Duża dawka paliwa, wkręty regulacyjne w gaźniku daj wstępnie od "0" po 1 obrocie. Sprawdź klin na kole zamachowym, czy nie jest ścięty. Zbadaj ciśnienie w cylindrze (kilka szarpnięć i pełny gaz) i będzie już znana kondycja silnika. Sprawdź też zamocowanie cewki WN a odległość jej od koła zamachowego ustaw np. 0,3 mm (nie może ocierać) oraz sprawdź, czy tłumik nie jest zabity nagarem.