Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] podkręcenie intel hd graphisc

TrausPL 15 Kwi 2018 17:55 165 8
  • #1 15 Kwi 2018 17:55
    TrausPL
    Poziom 3  

mam problem gdyż wszędzie gdzie widzę ludzie podkręcają integry.
    płyta główna:Gigabyte B85M-HD3
    procek:intel pentium g3420 2x3.2gh
    karta graficzna: intel hd graphisc
    ram:4gb 1333mhz play(czerwone)
    jeśli ktoś wie jak to uczynić proszę o szczegółowe pisanie gdyż jestem zielony

0 8
  • #2 15 Kwi 2018 18:46
    Kasek21
    Poziom 43  

http://lmgtfy.com/?q=intel+hd+graphisc+oc

PS. Tylko po co?! ;)

0
  • #4 15 Kwi 2018 21:12
    hexon6
    Poziom 11  

TrausPL napisał:
    Kasek21 napisał:

do gier jak np fortnite lub jakieś mniej wymagające jak world of tanks

Możesz spróbować co najwyżej kupić jakąś używaną kartę graficzną, ale wątpię czy będzie w ogóle jakiś efekt z takim configiem(4GB RAM i 2 rdzeniowy procesor). OC takiego układu mija się z celem, bo wydajność po OC będzie taka sama(nie zauważysz nawet różnicy).

0
  • #5 15 Kwi 2018 21:18
    TrausPL
    Poziom 3  

hexon6 napisał:
    TrausPL napisał:
    Kasek21 napisał:

Możesz spróbować co najwyżej kupić jakąś używaną kartę graficzną, ale wątpię czy będzie w ogóle jakiś efekt z takim configiem(4GB RAM i 2 rdzeniowy procesor). OC takiego układu mija się z celem, bo wydajność po OC będzie taka sama(nie zauważysz nawet różnicy).

naprawde nie da się nic zrobić jak próbowałem w uxt zmienic na 12 w zkładce graphics wyłączyło mi kompa i natym się skończyło.
    chyba jednak sb odpuszcze i kupie jakiego 1060 używke thx za pomoc

0
  • #6 15 Kwi 2018 21:23
    hexon6
    Poziom 11  

TrausPL napisał:
    hexon6 napisał:
    TrausPL napisał:
    Kasek21 napisał:

naprawde nie da się nic zrobić jak próbowałem w uxt zmienic na 12 w zkładce graphics wyłączyło mi kompa i natym się skończyło.