Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Spowolniony komputer - Od pewnego momentu zaczął lagować komputer

DamiiX 15 Kwi 2018 18:01 135 6
  • #1 15 Kwi 2018 18:01
    DamiiX
    Poziom 5  

Witam. Piszę ponieważ mam problem z moim komputerem, otóż spadły mi bardzo fpsy gdzie trzymały się wcześniej na dobrym poziomie i grywalnym, myszka po pulpicie laguje lecz gdy wejdę w przeglądarkę to jest okej, miałem już miesiąc temu ten problem ale ustąpił po zaktualizowaniu wszystkich sterowników, teraz powrócił. Mój sprzęt :
    Procesor AMD Phenom II X4 955
    8gb ram
    Karta Graficzna GTX 960
    Dodam też że jestem zielony więc poprosiłbym o dokładne polecenia co mam zrobić.
    z góry dziękuje :)

0 6
  • #3 15 Kwi 2018 18:34
    Kasek21
    Poziom 43  

Zamieść screen z programu CrystalDiskInfo.

Zainstaluj i uruchom HWiNFO64 (sensors only), pograj z 20min. i zamieść screen z programu.

0
  • #5 15 Kwi 2018 19:09
    DamiiX
    Poziom 5  

Spowolniony komputer - Od pewnego momentu zaczął lagować komputerSpowolniony komputer - Od pewnego momentu zaczął lagować komputerSpowolniony komputer - Od pewnego momentu zaczął lagować komputerSpowolniony komputer - Od pewnego momentu zaczął lagować komputer

Smart oraz ss'y z programu HWiNFO

Dodano po 1 [minuty]:

E8600 napisał:
    Przeskanuj kompa ADW-cleanerem. Obecnie są nawet wirusy, które wykorzystują nasz PC do kopania krypotowalut i ktoś na nas zarabia.

Nie wiem dlaczego ale gdy odpalam adw cleanera wywala mi go i gdy próbuje pobrać nowego wyłącza mi przeglądarke, pomyślałem o tym ale nie mogę tego zrobić :/

0
  • #6 15 Kwi 2018 19:20
    E8600
    Poziom 35  

DamiiX napisał:
    Nie wiem dlaczego ale gdy odpalam adw cleanera wywala mi go i gdy próbuje pobrać nowego wyłącza mi przeglądarke, pomyślałem o tym ale nie mogę tego zrobić :/