Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

pendrive, brak odczytu danych

aniollek93 15 Kwi 2018 19:44 438 24
  • #1 15 Kwi 2018 19:44
    aniollek93
    Poziom 4  

witam wszystkich. w tej dziedzinie jestem laikiem . dla tego tu szukam pomocy.
    Zakupiłam pendriva 8gb. podłączyłam do komputera , zrzuciłam interesujące mnie pliki. podłączyłam tego pendrive do innego komputera . pliki jakie się na nim znajdowały były widoczne , była widoczna ich "waga" . podczas próby odpalenia pliku ciągle wyskakiwał błąd. pomyślałam że sformatuję pendriva . jednakże to nic nie dało . każdy plik na nim nie może zostać odczytany. przykładowo zrzucając plik mp3 na tego pendrive, próbuję go odtworzyć np. na telewizorze. wyskakuje mi "waga pliku " 0 kb.
    podczas formatowania pendriva pomyślałam , ze zmienię "system plików" z fat32 na NTFS , jednak to nie jest możliwe , bo wyskakuje mi komunikat , że system Windows nie był w stanie dokończyć formatowania . Czy ktoś jest w stanie mi pomóc ?

0 24
  • #3 15 Kwi 2018 20:19
    aniollek93
    Poziom 4  

PITERRR napisał:
    Użyj menażera dysków i go sformatuj do ustawień domyślnych.

niestety to niczego nie zmieniło . problem pozostaje ten sam

0
  • #5 15 Kwi 2018 20:32
    aniollek93
    Poziom 4  

PITERRR napisał:
    A zapis na nim działa?

tak zapis działa

0
  • #11 15 Kwi 2018 22:06
    aniollek93
    Poziom 4  

PITERRR napisał:
    Edyta jest administratorem?.

Tak. to administrator :)

0
  • #13 15 Kwi 2018 22:12
    aniollek93
    Poziom 4  

Nie ma. Jest tylko 1 . admina

0
  • #15 15 Kwi 2018 22:32
    aniollek93
    Poziom 4  

wcześniej była opcja zrzucenia plików. teraz nie można w niego wejść w jako dysk , bo krzyczy o format. a formata jak widac na powyższych zdj. zrobić nie można. w menadżeże jest wykrywalny

Dodano po 1 [minuty]:

pendrive, brak odczytu danych

0
  • #16 16 Kwi 2018 00:06
    gradek83