Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dekoder NC+ z wgraną Enigmą 2 - Zacinające się kanały podczas nagrywania

gemini159 15 Kwi 2018 23:31 651 9
  • #1 15 Kwi 2018 23:31
    gemini159
    Poziom 5  

Witam
    Mam nadzieję że będzie w stanie mi ktoś pomóc bo już nie mam siły do tego dekodera. Mam zainstalowaną Enigmę na swoim dekoderze n-box model: ITI-5800SX. Wszystko działało do czasu ponownej instalacji gdyż poprzedni właściciel ustawił hasło, które zapomniał. Po ponownej instalacji pojawił się problem zacinających się kanałów podczas nagrywania. Jestem zielony w tym temacie i nie mam pojęcia w jakie mam wejść ustawienia żeby to naprawić. Próbowałem już aktualizować wtyczki i całą resztę, aktualizowałem softcam ale nic nie pomaga. Pomoże ktoś bo mnie trafi zaraz. Help please!

0 9
  • #3 16 Kwi 2018 10:13
    KIEROWCA_VW
    Poziom 35  

Podaj więcej szczegółów : co zainstalowałeś, jaki emulator uruchomiłeś, jaka karta, co rozumiesz przez zacinanie kanałów?

0
  • #4 16 Kwi 2018 11:31
    gemini159
    Poziom 5  

Właśnie o to chodzi, że instalował mi to ktoś, kto sam chyba nie ma pojęcia jak to zrobić, a ja jestem zielony w tym temacie. Nie mam pojęcia o jaką kartę chodzi i tą całą resztę. Co do zacinania się kanałów. Jak włączę nagrywanie jednego programu to nie da się oglądać innych kanałów bo tak się zacinają. Wcześniej było dobrze (przed ponownym wgraniem softu). Gdzieś wyczytałem że to wina softcama, ustawienia wejść LNB, ale nie wiem jak to poustawiać.

0
  • #5 17 Kwi 2018 21:51
    KIEROWCA_VW
    Poziom 35  

Karta potrzebna jest do oglądania kanałów kodowanych.
    Potrzebne są logi z emulatora (zapewne jest nim oscam), żeby cokolwiek Ci pomóc.

0
  • Pomocny post
    #7 19 Kwi 2018 22:05
    rtomek
    Poziom 17