Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Platan Prima - Podłączenie/konfiguracja

kw856 16 Kwi 2018 20:26 210 10
  • #1 16 Kwi 2018 20:26
    kw856
    Poziom 1  

Dobry,
    Jestem zielony w sprawach teleinformatyki,
    Problem jest z podłączeniem centrali .
    Centralka posiada dwa wejścia CO1 CO2 na linie miejskie, tylko czym one są ? Centralka nie ma żadnych kart rozszerzeń
    Teraz jest podłączony telefon rj-11 z bramki voip, działa dzwoni i odbiera. Z tego wziełem dwie żyły i podłączyłem pod CO1
    Telefon podłaczyłem pod EXT1, centralka widzi telefon, da się wpisywać komendy telefonem, ale to mało ważne bo cetrala jest konfigurowana przez sieć. Nie ma problemu aby się do niej zalogować. Mój problem to tak jakby centrala nie ma połączenia z "siecią światową"
    Do tego ma być jescze kilka telefonów z czego dwa mają działać na voipie. Moje podejrzenie ;prawdopodobnie wynikające z niewiedzy; to róźnica PSTN /ISDN jeszcze gdyby ktoś mógł to łopatologicznie wytłumaczyć o co balanga.

Dołączam instrukcję którą czytałem wiele razy, ale nie przyniosło to pożądanego skutku.

Pozdrawiam Grzegorz

0 10
  • #2 16 Kwi 2018 22:47
    nowyARM
    Poziom 16  

kw856 napisał:
    Z teko wziełem dwie żyły i podłączyłem pod CO1

Jak do tych żył podłączysz telefon to działa?

0
  • #3 17 Kwi 2018 06:58
    kw856
    Poziom 1  

Tak, są to dwie żyły środkowe z rj11, telefon działa ale centralka nie

0
  • #4 17 Kwi 2018 09:27
    nowyARM
    Poziom 16  

Nie piszęsz czy centrala jest nowa, na PCB sa zabezpieczenia (w pobliżu odgromników). Jesli centrala była używana może są spalone?

Jeśli centrala nie było konfigurowana (konfiguracja domyślna) to telefonując na linie miejską powinna dzwonić grupa, w której jest EXT1.
    Jak sprawdzałeś wyjście przez CO1? Jaki nr wybierałeś?