Ok to teraz zlutuj czerwony z żółtym i radio będzie miało zasilanie to nowe.
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over therePITERRR wrote:Ok to teraz zlutuj czerwony z żółtym i radio będzie miało zasilanie to nowe.
PITERRR wrote:Tak obetnij i polutuj tak jak ci napisałem ci wcześniej.
p1ter280194 wrote:Przewody wychodzące z auta są w ogóle w innych kolorach..
Quote:Spróbuj połączyć żółty i czerwony w tej kostce przy radiu.
Weź jakiś przewód i zdejmij te osłonki i połącz razem
p1ter280194 wrote:Wrzucić na PFD ? Czy ściągniesz obrazek i otworzysz bezpośrednio na komputerze ?Schemat u mnie wyświetla sie w małym okienku, jest nie czytelny.
p1ter280194 wrote:A próbowałeś to chociaż zrozumieć ?W dodatku nie znam się na tych schematach nie potrafię go prawidłowo odczytać, co do czego idzie.
p1ter280194 wrote:To znaczy ? Nie włącza się, nie świeci, nie gra/szumi ?Nadal nic
g107r wrote:p1ter280194 wrote:To znaczy ? Nie włącza się, nie świeci, nie gra/szumi ?Nadal nic
To od początku, masz napięcie na czerwonym i żółtym w kostce daewoo ? Sprawdzasz kontrolką z żarówką ? Względem masy karoserii, jak też i obudowy radia ?
Jest na tych przewodach wchodzących do radia w kostce pioniera ?
Bezpiecznik w pionierze jest jeszcze dobry ?
p1ter280194 wrote:Po włączeniu stacyjki ?W kostce ISO jest właśnie tylko na żółtym te 12V+ i idzie też do żółtego w kostce do radia.
p1ter280194 wrote:dużo tematów jest o tym że mogły pójść jakieś styki w kostce stacyjki
abart64 wrote:Bezpiecznika od rozrusznika nie bierz pod uwagę. Napięcie na nim pojawia się jak przekręcisz stacyjkę na rozruch.
Zobacz czy jest masa na radiu. Daj krokodyla na obudowę radia i mierz napięcie na zasilających. Prosciej to daj osobny przewód na obudowe radia i do masy i zobacz czy zafra skoro na żółtym i czerwonym masz napięcie.