Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 2.0 101km - Czyżby EGR?

RosolakLFC 18 Kwi 2018 14:48 93 3
  • #1 18 Kwi 2018 14:48
    RosolakLFC
    Poziom 3  

Witajcie. Mam pewien problem od kilku dni, widziałem sporo tematów na ten temat ale szczerze Wam powiem, że nie jestem wybitnym mechanikiem dlatego się tutaj zgłaszam, wiele wyczytałem, posprawdzałem, Dobra przechodzę do tematu, od jakiegoś czasu wyskakuje mi kontrolka auta z kluczem, tzw check engine, auto nie ma w ogóle mocy czy ta kontrolka się pojawia czy gaśnie, jak zgaśnie czuć trochę więcej mocy aczkolwiek to jest tragedia tak czy inaczej. Dzisiaj odpiąłem wężyk który idzie do EGR z elektrozaworu i ciągnąć powietrze nie mam żadnego oporu a tak jakby ten grzybek w ogóle się nie podnosił. Wyciągnąłem wężyk prosto z EGR i go zaślepiłem, przejechałem się i jak nie ma kontrolki to idzie jak przecinak o ile można tak nazwać to auto. Zastanawiałem się jak pozbyć się kontrolki przez którą auto traci moc która się zapala również z zaślepionym wężykiem od elektrozaworu więc zaślepiłem też EGR. Auto śmiga aż miło ale tak czy siak zapala się kontrolka i potem zwalnia. I teraz sedno sprawy, na pewno do wymiany EGR tak? Jeśli go wymienie, wszystko podłącze to kontrolka również zniknie czy to już jest inny problem?? Sprawdziłem wszystkie elektrozawory, ciągną powietrze normalnie, turbo chodzi. Na komputerze wyskoczył błąd coś tam emisji spalin. Dziękuje za pomoc.

0 3
  • #2 18 Kwi 2018 16:15
    gasak
    Poziom 17  

RosolakLFC napisał:
    Na komputerze wyskoczył błąd coś tam emisji spalin
    coś tam się w jakimś tam Oplu z jakimś tam silnikiem zepsuło. Kontrolki pozbyć się z deski rozdzielczej, skoro razi w oczy.

1
  • #3 18 Kwi 2018 16:39
    RosolakLFC
    Poziom 3  

gasak napisał:
    RosolakLFC napisał: