Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ONKYO HT-S7805 DOLBY ATMOS 5.1.2 okablowanie

19 Kwi 2018 00:29 1176 8
  • Poziom 15  
    Witam,

Kompletnie nie znam się na zestawach kina domowego, jak jeszcze byłem małym szczylem w akademiku kupiłem sobie Logitech Z5500 i dawały rade jako zestaw do filmów:)

Teraz buduje dom i wpadł mi w oko zestaw ONKYO HT-S7805 DOLBY ATMOS 5.1.2

Jako że nie mam na tyle pieniędzy aby kupić zestaw na teraz, chciałbym przygotować sobie peszle z kablami pod tynkiem a w niedalekiej przyszłości zakupić zestaw. Pytanie brzmi jakie okablowanie zakupić, jako że jestem laikiem to pomocne byłyby gotowce typu link bezpośredni do zakupu.

Jeśli mieliście do czynienia z tym zestawem też chętnie proszę o opinie.

Salon 22m2
  • Poziom 26  
    Oj, mam wrażenie, że mój przedpisiec nie do końca zrozumiał kolegi intencje. :D
    W miedzi - i owszem. I przekrój słuszny, ale mój przedmówca miał na myśli przewody zasilające.
    Co do przewodów łączących cały system audio - coś przyzwoitego, ale bez szaleństw. Po prostu dobre przewody łączące cały zestaw przetworników. Oczywiście, nie tylko grubość żył ma tutaj znaczenie.
    Dobre z pewnością kolegę zadowoli. Nie warto szaleć, jeżeli kolega nie należy do grona wyrafinowanych audiofilów. Jeżeli kolega dysponuje odrobiną cierpliwości to polecam wątek dotyczący nagłośnienia sali, gdzie jako niezmordowany sceptyk wyjaśniam z kolegami to i owo :D
    Proszę do tego podejść cierpliwie i z rozsądkiem.
  • Poziom 22  
    jeśli chodzi o zasilanie 230V to co można położyć to 1,5mm2 ewentualnie 2,5mm2
    przecież nie będzie tam nie wiadomo czego tylko zwykły wzmacniacz kina domowego
  • Poziom 15