Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Acer Travelmate - zasilacz zastępczy

wiosenka00 19 Kwi 2018 00:30 153 4
  • #1 19 Kwi 2018 00:30
    wiosenka00
    Poziom 3  

Witam. Jestem zupełnym laikiem, więc z góry przepraszam za być może mało poprawnie sformułowane pytania. Posiadam laptopa bez zasilacza Acer TM 8572T. Dane spod spodu laptopa to: 19V - 3,42A (czyli o ile dobrze liczę to wychodzi 65W ?)Planuję instalację nowego dysku SSD, czy to może mieć wpływ na zwiększenie poboru mocy oraz konieczność zmiany wytycznych przy poszukiwaniu zasilacza? Ponieważ szukam wśród różnych aukcji zastanawiam się czy jest możliwe używanie jakiegoś z lekko inną większą mocą , jeśli tak to jak duża to może być różnica? Zależy mi też na informacji jaki inny model laptopa korzysta z takiej ładowarki, która w moim przypadku by pasowała. Będę wdzięczna za wszelkie porady.

0 4
  • Pomocny post
    #2 19 Kwi 2018 04:51
    arigato
    Poziom 25  

Jeżeli koleżanka zamierza zastąpić tradycyjny dysk takim ze stajni SSD to z pewnością zmniejszy się zapotrzebowanie komputera na dostarczaną energię.
    Co do zasilacza - większej mocy urządzenie nie uszkodzi komputera. Zasilacz jest w stanie dostarczyć np. 100W ale pracujące urządzenie "decyduje" o tym ile z tych dostępnych watów pobierze.
    Jak w życiu - postawiono nam wiadro z energią na śniadanie (dużo), a my zjemy tylko tyle ile uznamy za stosowne.
    Jeżeli koleżanka zamierza zastąpić HDD na SSD to dotychczasowy zasilacz w zupełności da radę, skoro do tej pory zdawał egzamin pozytywnie :D

0
  • #3 19 Kwi 2018 05:23
    wiosenka00
    Poziom 3