Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

2006 Honda Crv 2.2 ctdi - Nie odpala na zimnym i cieplym silniku tylko na plaku?

Barth000 19 Apr 2018 16:50 5643 16
Bosch
  • #1
    Barth000
    Level 6  
    Wiatm wszystkich. Pomożcie mi zdiagnozować problem z moja crv 2.2 ctdi nie odpala na zimnym i cieplym silniku tylko na plaku odpali i chodzi normalnie, objawy to były coraz to dłuższe kręcenie silnika aż do momentu że wcale teraz nie chce oprócz plaka jak wspomniałem, pompa sprawdzona listwa wymieniona czujniki cisnienia spawdzone filtr paliwa nowy Bosch wszysko wygląda ok. Zrobilem jeszcze test menzurkowy i okazalo sie ze wtryski 2 i 4 mocno leja jak uruchomiłem silnik na plaku. Pytanko do was czy te wtryski maga byc moim problemem nie urochomiania sie samochodu,. Nie powinno być tak że nawet przy lejacych wtryakach powinienem odpalić auto normalnie?

    Pozdrawiam
  • Bosch
  • #2
    piotrekwoj1
    Level 40  
    Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem i jakie obroty rozrusznika widać w parametrach?
  • Bosch
  • #3
    Barth000
    Level 6  
    No nieatety nie zrobiłem żadnego pomiaru cianienia bo nie mam przyrządów i nie wiem gdzie podczepic się, ale za to rozebralem pompę na części pierwsze i widać było że wszystkie oringi są jak nowe więc pompa powinna być ok, a do rozrusznika nie zaglądałem, i jak sprawdzić obroty?
  • #4
    andrzej20001
    Level 43  
    Jak przelew duży to pompa nie nabije cisnienia i ecu nie pozwoli na rozruch.
  • #5
    Barth000
    Level 6  
    Można powiedzieć że jeden z dwóch wtryskow napełnia słoiczek 100ml w 20 sekund
  • #6
    piotrekwoj1
    Level 40  
    Jak zrobisz porządną diagnostykę to dowiesz się jakie jest ciśnienie i obroty podczas kręcenia rozrusznikiem.
  • #7
    Barth000
    Level 6  
    Wolałbym zrobić to samemu a nie komuś płacić. A jakie cianienie powinno być na listwie podczas kręcenia?
  • #8
    piotrekwoj1
    Level 40  
    Barth000 wrote:
    Wolałbym zrobić to samemu a nie komuś płacić.

    To zrób i podaj nam wyniki.
  • #9
    Barth000
    Level 6  
    Tylko bym chciał jakiegoś naprowadzenia bo wymiana wtryskow czy wymiana rozrusznika to dwie różne rzeczy
    Dlatego proszę o porady tutaj.
  • #10
    piotrekwoj1
    Level 40  
    Barth000 wrote:
    Tylko bym chciał jakiegoś naprowadzenia bo wymiana wtryskow czy wymiana rozrusznika to dwie różne rzeczy
    Dlatego proszę o porady tutaj.

    Już Ci napisaliśmy co masz zrobić ale bez sprzętu to daj sobie spokój.
  • #12
    Barth000
    Level 6  
    Mam po prostu podłączyć rurki na powrocie i kręcić silnikiem i ten który będzie lał jest do wymiany tak?
  • #14
    Barth000
    Level 6  
    Witajcie dzisiaj wymieniłem akumulator na nowy i muszę powiedzieć ze jest ciotkę lepiej bo odpala ale tez trzeba go długo kręcić z 15s aż załapie. Oprócz tego zrobiłem test który kolega Kowal zalecił i przy kręceniu aż do odpalenia silnika wszystkie wtryski zaczęły lać na powrót tak jak przy odpalonym silniku nie było różnicy czy kręcę czy jest odpalony leja tak samo, to oznacza ze wszystkie są do wymiany??? A możne rozrusznik padł nagle?
  • #15
    ftp.kowal
    Level 35  
    Znaczy tyle że wtryski już dawno zaczęły puszczać na przelew, ale w mniejszym stopniu. Ja sprawdzam w ten sposób. Patrze który najmocniej puszcza i zamiast niego podłączam manometr. U Ciebie najprawdopodobniej będą wszystkie do naprawy. Wymieniłeś akumulator to rozrusznik zaczął szybciej kręci więc i pompa mogła uzyskać wyższe ciśnieni (wtryski nie zdążyły puścić?
  • #16
    Barth000
    Level 6  
    O dziwo po wymianie akumulatora i wciśnięciu sprzęgła auto pali bez dodania gazu, a bez wcisnientego sprzęgła nie chce, tylko na rozgrzanym silniku trochę gorzej kreci (dłużej). Na sprzęgle kreci szybciej silnik a bez sprzęgła wolniej. Czy to jednak oznacza ze rozrusznik nie ma tyle mocy by rozkręcić auto? Robiłem diagnostykę dzisiaj i pokazało ze mam 300br na odpalonym siniku wiec pompa ok, wiem wtryski tez by się przydało zregenerować bo leja na pewno ale auto pali wiec chyba ten rozrusznik na pierwszy rzut powinien pójść do wymiany tak myślę??