Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Mercedes Actros dziwnie gaśnie -

Maciej97PL 21 Kwi 2018 21:54 636 9
  • #1 21 Kwi 2018 21:54
    Maciej97PL
    Poziom 3  

Witam , jestem początkującym użytkownikiem TEXY i jeszcze sobie zbytnio nie radze , pacjent Mercedes Actros MP3 2008 rok , auto ostatnio zaczęło się dziwnie zachowywać jak się go gasiło ( jak by się dusił) pali bez problemu. Sprawdzałem czy ma jakieś błędy i znalazłem błąd ,, Zawór proporcjonalny 2 " tylko kompletnie mi to nic nie mówi (zdjęcia poniżej) i czasami na komputerze pokładowym wyświetla się błąd MR usterka hamowania silnikiem .

Dodatkowo musiałem zrobić obsługę silnika bo komputer wyświetlał , że należy wykonać serwis. Zrobiłem to komputerem TEXY lecz teraz nie pokazuje , do kiedy należy zrobić kolejny serwis ( zdjęcie poniżej)

Bardzo bym prosił o pomoc

0 9
  • Pomocny post
    #2 22 Kwi 2018 08:43
    piotr budzowski
    Poziom 23  

Przy przeglądach musi trochę czasu upłynąć aby komputer policzył kiedy wymiana.

Dodano po 15 [minuty]:

błąd 17309 Zawór proporcjonalny 2
    nieprawidłowa parametryzacja modułu sterującego MR
    sprawdź i ew. skoryguj parametr 007 musu być ustawiony jako NIEAKTYWNY

trzeba przeprogramować kasetę silnika ciekawe czy TEXA to potrafi

Dodano po 1 [minuty]:

Na pewno zrobi to serwisówka

0
  • #3 22 Kwi 2018 10:23
    Maciej97PL
    Poziom 3  

piotr budzowski napisał:
    Przy przeglądach musi trochę czasu upłynąć aby komputer policzył kiedy wymiana.

Dodano po 15 [minuty]:

błąd 17309 Zawór proporcjonalny 2
    nieprawidłowa parametryzacja modułu sterującego MR
    sprawdź i ew. skoryguj parametr 007 musu być ustawiony jako NIEAKTYWNY

trzeba przeprogramować kasetę silnika ciekawe czy TEXA to potrafi

Dodano po 1 [minuty]:

Na pewno zrobi to serwisówka