Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 - montaz sterownika centralnego zamka

22 Kwi 2018 22:10 2403 7
  • Poziom 4  
    Witam, w peugeocie 206 z 2000 roku mam centralny zamek na kluczyk, postanowiłem podjąć się montażu uniwersalnego sterownika centralnego zamka. Razem z nim otrzymałem schemat podłączenia i tu pojawił się problem. Wg wszelkich przesłanek w tym roczniku powinienem (wg sprzedawcy) mieć sterowanie zamkiem za pomocą masy. Już przy sprawdzaniu, który przewód otwiera, a który zamyka zamek wyszło, że za pomocą podpięcia masy moge jedynie auto zamknać, a otwiera się tylko wtedy, kiedy przetne odpowiedni przewód. Nie wiem za bardzo jak mam sobie z tym poradzić, czy ktoś mógłby podpowiedzieć co należy zrobić w tym konkretnym przypadku?
  • Pomocny post

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Potrzebujesz sterownik , który ma wyprowadzone wyjścia styków roboczych przekaźników.
    Jeżeli Twój sterownik ma dwa wyjścia sterujące impulsami "masy", to konieczne są dwa dodatkowe przekaźniki.
    Zamykasz podając masę przez styk NO a otwierasz przecinając przewód stykami NC.
  • Poziom 4  
    Peugeot 206 - montaz sterownika centralnego zamka
    Takie wyjścia ma ten "sprzęt"
  • Pomocny post

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Therrax napisał:
    za pomocą podpięcia masy moge jedynie auto zamknać, a otwiera się tylko wtedy, kiedy przetne odpowiedni przewód.

    CameR napisał:
    Zamykasz podając masę przez styk NO a otwierasz przecinając przewód stykami NC.

    Peugeot 206 - montaz sterownika centralnego zamka
    To odpowiedź masz powyżej
  • Poziom 4  
    Czyli mógłbym normalnie podpiąć zielony i żółty pod otwieranie? Albo skręcić je razem i podpiąć w otwieranie? Tak właśnie robię i nie chce mi to działać

    Ok nie było pytania, 2 dni przełączam ta kabelki i wreszcie udało się to uruchomic. Dzięki wielkie.

    Dodano po 13 [godziny] 32 [minuty]:

    Mam jeszcze dodatkowe pytanie, po nocy z tym urzadzeniem w aucie padl aku, myslalem ze moze to przez moje liczne proby podpiecia tego ale okazuje sie, ze nie. Aku podpiety pod prostownik na cala noc(sama bateria ma niecaly rok), po włożeniu do samochodu z tym sterownikiem w samochodzie brakuje pradu po 5 minutach jazdy (skaczace obroty i przygasajace kontrolki na postojach). Czy jest jakas mozliwość, że moglem wziac prad ze zlego miejsca ? Podpialem sie pod wejscie do bezpieczników centralnych, ew czy mogłem jakoś sknocic polaczenia od sterownika ze zre az tyle pradu? Jest tam tylko jeden przewod zasilajacy, zaden z przewodow wychodzacych nie pokazuje mi zadnego napiecia na probniku.

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Therrax napisał:
    czy mogłem jakoś sknocic polaczenia

    Mogłeś.
    Odłącz dodatkowy sterownik i testuj instalację.
  • Poziom 4  
    Posprawdzalem kilka rzeczy, alternator laduje ksiazkowo. Wychodzi na to ze miala miejsce mala kumulacja. Falowanie obrotow na postojach nie bylo konsekwencja braku pradu lecz resetem kompa od lpg po kilkukrotnym odlaczaniu klem. Zakladalem ze oproznilem baterie po calym dniu dlubania przy samochodzie(radio swiatla w srodku itp) i dlatego nie chcial odpalic, ale problem z rozruchem byl spowodowany awaria rozrusznika. Wyciagnalem dziada i nie reaguje na nic. Czeka mnie regeneracja i mysle ze wszystko bedzie dzialac.