Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 206 - montaz sterownika centralnego zamka

Therrax 22 Apr 2018 22:10 6120 7
  • #1
    Therrax
    Level 7  
    Witam, w peugeocie 206 z 2000 roku mam centralny zamek na kluczyk, postanowiłem podjąć się montażu uniwersalnego sterownika centralnego zamka. Razem z nim otrzymałem schemat podłączenia i tu pojawił się problem. Wg wszelkich przesłanek w tym roczniku powinienem (wg sprzedawcy) mieć sterowanie zamkiem za pomocą masy. Już przy sprawdzaniu, który przewód otwiera, a który zamyka zamek wyszło, że za pomocą podpięcia masy moge jedynie auto zamknać, a otwiera się tylko wtedy, kiedy przetne odpowiedni przewód. Nie wiem za bardzo jak mam sobie z tym poradzić, czy ktoś mógłby podpowiedzieć co należy zrobić w tym konkretnym przypadku?
  • Helpful post
    #2
    CameR

    Moderator of Vehicle Security
    Potrzebujesz sterownik , który ma wyprowadzone wyjścia styków roboczych przekaźników.
    Jeżeli Twój sterownik ma dwa wyjścia sterujące impulsami "masy", to konieczne są dwa dodatkowe przekaźniki.
    Zamykasz podając masę przez styk NO a otwierasz przecinając przewód stykami NC.
  • #3
    Therrax
    Level 7  
    Peugeot 206 - montaz sterownika centralnego zamka
    Takie wyjścia ma ten "sprzęt"
  • Helpful post
    #4
    CameR

    Moderator of Vehicle Security
    Therrax wrote:
    za pomocą podpięcia masy moge jedynie auto zamknać, a otwiera się tylko wtedy, kiedy przetne odpowiedni przewód.

    CameR wrote:
    Zamykasz podając masę przez styk NO a otwierasz przecinając przewód stykami NC.

    Peugeot 206 - montaz sterownika centralnego zamka
    To odpowiedź masz powyżej
  • #5
    Therrax
    Level 7  
    Czyli mógłbym normalnie podpiąć zielony i żółty pod otwieranie? Albo skręcić je razem i podpiąć w otwieranie? Tak właśnie robię i nie chce mi to działać

    Ok nie było pytania, 2 dni przełączam ta kabelki i wreszcie udało się to uruchomic. Dzięki wielkie.

    Dodano po 13 [godziny] 32 [minuty]:

    Mam jeszcze dodatkowe pytanie, po nocy z tym urzadzeniem w aucie padl aku, myslalem ze moze to przez moje liczne proby podpiecia tego ale okazuje sie, ze nie. Aku podpiety pod prostownik na cala noc(sama bateria ma niecaly rok), po włożeniu do samochodu z tym sterownikiem w samochodzie brakuje pradu po 5 minutach jazdy (skaczace obroty i przygasajace kontrolki na postojach). Czy jest jakas mozliwość, że moglem wziac prad ze zlego miejsca ? Podpialem sie pod wejscie do bezpieczników centralnych, ew czy mogłem jakoś sknocic polaczenia od sterownika ze zre az tyle pradu? Jest tam tylko jeden przewod zasilajacy, zaden z przewodow wychodzacych nie pokazuje mi zadnego napiecia na probniku.
  • #8
    Therrax
    Level 7  
    Posprawdzalem kilka rzeczy, alternator laduje ksiazkowo. Wychodzi na to ze miala miejsce mala kumulacja. Falowanie obrotow na postojach nie bylo konsekwencja braku pradu lecz resetem kompa od lpg po kilkukrotnym odlaczaniu klem. Zakladalem ze oproznilem baterie po calym dniu dlubania przy samochodzie(radio swiatla w srodku itp) i dlatego nie chcial odpalic, ale problem z rozruchem byl spowodowany awaria rozrusznika. Wyciagnalem dziada i nie reaguje na nic. Czeka mnie regeneracja i mysle ze wszystko bedzie dzialac.