Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
MetalWorkMetalWork
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Centrala telefoniczna jaka do 3 tys pln

23 Apr 2018 08:47 1044 19
  • Level 18  
    Potrzeba używać centrali w firmie. Potrzeby są takie :

    1 powitanie głosowe z informacją o miejscu w kolejce
    2 od 5 max 7 numerów wewnętrznych
    3 1 linia telefoniczna max 2 i do tego 2 lub 3 numery gsm
    4 nagrywanie rozmów
    5 dobrze taka która ma połączenie z systemem sprzedaży Insertu lub ewentualnie taka którą można do tego przystosować z namiarami kto by się podjął takie go przystosowania do Insertu


    Reszta funkcji też by się przydała ale kompletnie nie wiem co za funkcje mogą być jeszcze w centralkach. Sprzedawcy tylko sprzedają a jak człowiek nie wie co chce do końca to nie wiadomo co kupić.

    Jakie funkcje polecacie posiadać w centralach oraz jakie centrale i co najważniejsze gdzie kupić ?
  • MetalWorkMetalWork
  • User removed account  
  • MetalWorkMetalWork

  • Level 8  
    @maz9 a może jednak wirtualna centrala telefoniczna?

    Wszystkie funkcje i rodzaje numerów (również numery komórkowe) których potrzebujesz ma wirtualna centralka TeleCube www.telecube.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna/.
    TeleCube, jest nie tylko właścicielem usługi centralki, ale też operatorem. Jeśli ma to być dla działu handlowego, to na pewno się przydadzą "statystyki z kolejek". Można z nich uzyskać dużo przydatnych informacji i raportów.

    TeleCube ma też API, co ułatwia integrację z zewnętrznymi programami. Co jeszcze ważne możesz ją przetestować 14 dni, bez podpisywania zobowiązań, co do dalszej współpracy. A cena za np. pakiet Biznes z 8 wewnętrznymi, 4 stacjonarnymi i 1 komórkowym (możesz kolejne dokupić) to 69 zł netto / miesiąc.
  • User removed account  

  • Level 8  
    nowyARM wrote:
    TeleCube wrote:
    TeleCube ma też API, co ułatwia integrację z zewnętrznymi programami. Co jeszcze ważne możesz ją przetestować 14 dni, bez podpisywania zobowiązań, co do dalszej współpracy. A cena za np. pakiet Biznes z 8 wewnętrznymi, 4 stacjonarnymi i 1 komórkowym (możesz kolejne dokupić) to 69 zł netto / miesiąc.

    Cena obejmuje nagrywanie i inne usługi?
    Co jak potrzebuję sprawdzić nagranie z przed kilku miesięcy?


    Cena obejmuje nagrywanie rozmów. Każda rozmowa jest dostępna do odsłuchania przez 30 dni, na panelu klienta (przy danym połączeniu w billingu połączeń, jest przycisk do realizacji przesłuchania nagrania).
    W tym czasie nagrania można również ściągnąć (pojedynczo lub hurtowo) na swój serwer FTP. Aby je ewentualnie odsłuchiwać w przyszłości.

    Cena zawiera również wszystkie podstawowe funkcje centrali: IVR, kolejkowanie, warunki czasowe, SMS, fax internetowy, poczta głosowa, przekierowania, wirtualny lektor itd. (wszystkie pakiety i ich zawartość są wyszczególnione w tabeli, na stronie którą podałem w poście). Wymieniony pakiet, nie zawiera jedynie telekonferencji.
  • User removed account  

  • Level 8  
    nowyARM wrote:
    ...Opcja 30 dni to poważna wada centrali TeleCube, powinno byc ograniczenia pojemności...


    Podejście subiektywne. Przy dużych i bardzo dużych wolumenach połączeń, koszt wzrósłby znaczenie. Wiele firm i tak woli finalnie, ściągnąć te nagrania i ewentualnie wcześniej je jeszcze wyselekcjonować niż płacić, czasami dużo większe kwoty dostawcy usługi.

    nowyARM wrote:
    Co z ryczałtem na komórki? Jak wiadomo, teraz bardzo duży ruch generuje się na telefony komórkowe. Mam 2 bramki i płacę miesięcznie za SIM 20zł bez względu na liczbę połączeń. Jak to wygląda w TeleCube?


    Jest kilka opcji:
    - przy dużych wolumenach połączeń są dostępne pakiety minut, z tańszymi stawkami za połączenia na polskie numery GSM,
    - ewentualnie skorzystanie z usługi GSM Hosting (gdzie klient dostarcza kartę SIM i wtedy może dzwonić z dowolnego urządzenia, jak w VoIP, ale płaci według stawek swojego operatora VoIP)

    Generalnie największym atutem wirtualnej centrali TeleCube, nie jest cena za połączenia, ale mnogość opcji i funkcjonalności, co dla klienta biznesowego, ma niebagatelne znaczenie, bo zarządza całym ekosystemem telekomunikacyjnym według własnych potrzeb i do tego samodzielnie (prosty w obsłudze panel klienta).
  • User removed account  

  • Level 8  
    Centrala sprzętowa to...kolejny sprzęt do utrzymania w firmie. A jej obsługa wymaga fachowej wiedzy, specjalistów których wiele firm nie posiada w swojej kadrze. W takim przypadku, trzeba więc takiego pracownika zatrudnić lub zlecić to zewnętrznej firmie lub osobie.

    Wirtualna centrala jest bardzo prosta do wdrożenia, często osoby, które nie mają wiedzy fachowej (informatycznej, telko), bez problemu ją wdrażają i używają/edytują...Co jest też istotne na etapie samych bezpłatnych testów.

    Myślę, że moglibyśmy znaleźć wiele argumentów i szukać swoich racji, co jest lepsze, wskazywać konkretne po kolei funkcje lub ich brak. Bo widzę, że do tego zaczyna się sprowadzać ta wymiana zdań, skoro jest mowa o naprawdę niszowej funkcji jaką jest COLP. Ale to chyba za bardzo nie ma sensu.
    Wszystko zależy od określonych, indywidualnych potrzeb odbiorcy usługi.

    Zachęcam do przetestowania centrali wirtualnej, i rozważenia na spokojnie kontrargumentu, w postaci centrali sprzętowej.
  • User removed account  

  • Level 8  
    nowyARM wrote:
    Do centrali wirtualnej tez wiedza jest potrzebna.

    W wielu, bardzo wielu przypadkach wystarczy zmysł techniczny, a często nawet i to niekoniecznie, gdy do połączeń zamiast telefonów wykorzystujemy komputer, czy laptop z aplikacją VoIP. Schemat centrali przygotowuje się prosto, za pomocą intuicyjnego narzędzia, w panelu klienta, metodą chwyć i upuść.

    nowyARM wrote:
    Nie zliczę ile central zamontowałem i przeważnie po montażu zapomina się o kliencie. Czasem klient robi jakieś zmiany i odezwie się raz na kilka lat.


    To ciekawe, a może Klient się nie odzywa bo wie, że wiązałoby się to z kolejnymi kosztami: obsługi, edycji. I po prostu godzi się na to co ma. W wirtualnej centrali TeleCube, edycji można dokonać samodzielnie 24h/dobę, przy użyciu przeglądarki internetowej. Edytować można cokolwiek i kiedykolwiek: dodawanie użytkowników, zmiany komunikatów, terminów edycji zapowiedzi...

    nowyARM wrote:
    Pozostaje tez problem bezpieczeństwa. Duzi klienci nie lubią gdy ich rozmowy mogą być podsłuchiwane. W przypadku własnej centrali trzeba sie do niej w jakiś sposób dostać, w przypadku wirtualnej operator może podsłuchiwać rozmowy wewnętrzne klienta.


    W tym momencie podważa Pan sens korzystania z jakichkolwiek usług w chmurze bo z pewnością będą inwigilowane. To już zakrawa na lekką paranoję. Przypominam, tylko że istnieje tzw. Prawo telekomunikacyjne, gdzie w DZIALE VII, są dookreślone kwestie dotyczące
    Tajemnicy telekomunikacyjnej i ochrony danych użytkowników końcowych, które obowiązują każdego operatora.


    nowyARM wrote:
    Nie udało mi się ani jednego klienta przekonać do zmiany na centrale wirtualną. Ani małego ani dużego a miałbym z tego tytułu profity od operatora. Często zakładałem centralę bo klient rezygnował z wirtualnej bo w końcowym rozliczeniu była droga.


    Jeśli Pan przytacza takie argumenty, jak ww. to się nie dziwię, że Pana klienci mogą mieć obawy co do wirtualnych central.

    Cieszę się, że Pan ma tak ogromne przekonanie co do oferowanej przez siebie usługi, bo to ułatwia pracę i czyni ją przyjemniejszą, ale proszę nie dyskredytować na siłę jej alternatyw, które wiele firm naprawdę sobie chwali i są z nich bardzo zadowolone, i nie zamieniłyby ich na żadne inne.

    Na tym pozwolę sobie skończyć dalszą wymianę zdań. Bo można by ją ciągnąć w nieskończoność.

    Na koniec dodam tylko, że firmom, które preferują centralę sprzętową, TeleCube oferuje rozwiązanie o nazwie SIP Trunk oraz usługi operatora telekomunikacyjnego. Dzięki temu, można uzyskać dodatkowe kanały rozmów i numery telefoniczne.
  • User removed account  
  • Level 1  
    Z mojego doświadczenia z operatorami wirtualnymi zawsze pojawia się problem gdy pojawi się poważny problem w funkcjonowaniu, wymagana jest bardziej skomplikowana konfiguracja itp. Ponadto mały klient ma zawsze problemy z jakością obsługi - jest zazwyczaj po prostu "zlewany". I niewiele może z tym zrobić. Własna centrala zawsze daje możliwość łatwej zmiany serwisu, chociaż zwykle instalator dba o klienta na swoim terenie.
  • Level 11  
    Witam

    Proponuję zajrzeć do nas :)
    https://www.voip24sklep.pl/
    Pomożemy w doborze sprzętu, później w konfiguracji, a po zakupie nie odmówimy pomocy w przypadku problemów, które się pojawią podczas użytkowania sprzętu.
  • Level 18  
    Panowie szczerze to ciężko coś tu coś wyłapać rozsądnego. Chodzi mi o centrale telefoniczna
    z
    1 powitanie głosowe z informacją o miejscu w kolejce
    2 od 5 max 7 numerów wewnętrznych
    3 1 linia telefoniczna max 2 i do tego 2 lub 3 numery gsm
    4 nagrywanie rozmów
    5 dobrze taka która ma połączenie z systemem sprzedaży Insertu lub ewentualnie taka którą można do tego przystosować z namiarami kto by się podjął takie go przystosowania do Insertu a jeśli nie ma to z namiarem na kogoś kto zrobi takie powiązanie

    I chętnie kupię taką centralkę. Myślałem o takiej co jest w skrzynce co wiem że jest i tam sa moje dane. VOIP to rozumiem że to lata gdzieś tam po sieci - średnio takie rozwiązanie ale go nie skreślam
  • Level 35  
    maz9 wrote:
    Panowie szczerze to ciężko coś tu coś wyłapać rozsądnego. Chodzi mi o centrale telefoniczna
    1 powitanie głosowe z informacją o miejscu w kolejce
    2 od 5 max 7 numerów wewnętrznych
    3 1 linia telefoniczna max 2 i do tego 2 lub 3 numery gsm
    4 nagrywanie rozmów

    Te wymagania które stawiasz praktycznie spełniają centrale produkowane przez dwóch krajowych producentów. Zajrzyj na stronę Slicana i Platana. Coś tam znajdziesz.
    maz9 wrote:
    5 dobrze taka która ma połączenie z systemem sprzedaży Insertu lub ewentualnie taka którą można do tego przystosować z namiarami kto by się podjął takie go przystosowania do Insertu a jeśli nie ma to z namiarem na kogoś kto zrobi takie powiązanie
    A na czym ma polegać to powiązanie z systemem, skoro centrala potrafi informować o kolejce...
    maz9 wrote:
    I chętnie kupię taką centralkę. Myślałem o takiej co jest w skrzynce co wiem że jest i tam sa moje dane. VOIP to rozumiem że to lata gdzieś tam po sieci - średnio takie rozwiązanie ale go nie skreślam
    Teraz praktycznie wszystkie centrale obsługują technologię VoIP.
  • Level 24  
    Slican IPM. Ale w takiej konfiguracji i z takimi licencjami to w 3000 się nie zmieścisz.
  • Level 18  
    mich-tel wrote:
    Slican IPM. Ale w takiej konfiguracji i z takimi licencjami to w 3000 się nie zmieścisz.


    No jeśli się nie zmieszczę to ok to ile muszę wyłożyć ?

    Dodano po 12 [minuty]:

    maz9 napisał:
    5 dobrze taka która ma połączenie z systemem sprzedaży Insertu lub ewentualnie taka którą można do tego przystosować z namiarami kto by się podjął takie go przystosowania do Insertu a jeśli nie ma to z namiarem na kogoś kto zrobi takie powiązanie
    A na czym ma polegać to powiązanie z systemem, skoro centrala potrafi informować o kolejce...

    Zutket chodzi o to ze chce powiązane z Subiektem Nexo żeby na komputerze osoby odbierajacej pojawiała się historia zamówień i nie tylko jak tu http://biuroster.pl/Subiekt-GT/rozszerzenie-central-telefonicznych-TelefonistaGT
  • Level 35  
    maz9 wrote:
    i informować o kolejce...
    Zutket chodzi o to ze chce powiązane z Subiektem Nexo żeby na komputerze osoby odbierajacej pojawiała się historia zamówień i nie tylko jak tu http://biuroster.pl/Subiekt-GT/rozszerzenie-central-telefonicznych-TelefonistaGT
    Chodzi Ci o historię zamówień, czy historię połączeń od klienta, bo jeżeli to drugie, to są aplikacje powiązane centralą, które na monitorze komputera wyświetlają całą historię połączeń z klientem, umożliwiają nagrywanie i odtwarzanie nagranych rozmów. Wystarczy wykupić odpowiednią licencję i wgrać program, no i połączyć z centralą.
  • Level 18  
    Zutket wrote:
    maz9 wrote:
    i informować o kolejce...
    Zutket chodzi o to ze chce powiązane z Subiektem Nexo żeby na komputerze osoby odbierajacej pojawiała się historia zamówień i nie tylko jak tu http://biuroster.pl/Subiekt-GT/rozszerzenie-central-telefonicznych-TelefonistaGT
    Chodzi Ci o historię zamówień, czy historię połączeń od klienta, bo jeżeli to drugie, to są aplikacje powiązane centralą, które na monitorze komputera wyświetlają całą historię połączeń z klientem, umożliwiają nagrywanie i odtwarzanie nagranych rozmów. Wystarczy wykupić odpowiednią licencję i wgrać program, no i połączyć z centralą.


    Jeszcze raz, chcę zintegrować centrale z Subiektem i gestorem Nexo. Dzwoni klient i widzę nazwisko imię firma otwierają się jego emaile i zamówienia to tak mniej więcej