Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SEAT CORDOBA 1.4l , MPI AKK - gaśnie silnik

DamianRTV 27 Kwi 2018 23:14 699 18
  • #1 27 Kwi 2018 23:14
    DamianRTV
    Poziom 27  

Witam serdecznie nie jestem mechanikiem samochodowym lecz coś tam się potrafi - wielu teraz powie - czyli nic... no ok i niech tak będzie ;-)

Seat Cordoba 2000r / 1,4L MPI benzyna + LPG / model silnika AKK / 44KM / 60KW

Jak była zima problemu było około 10% teraz jak jest ciepło to problemu jest 85%.

Zapala dobrze, przełączanie benz. gaz - bez zarzutów / wszystkie eksploatacyjne tematy robione na bieżąco i według wskazań licznika km. a nawet wcześniej.

Po przejechaniu około , nie zawsze po 10km. trochę dłużej i nie zależne od dynamiki jazdy. Pojawia się problem przełączenia się pracy silnika w tryb awaryjny i wyświetlenie EPC na desce. Obroty wtedy mogą osiągnąć max 3 tyś. potem odcina paliwo. Normalnie można jechać lecz bez dynamiki.
    ( pomaga zgaszenie silnika i wyjście kluczyka by to skasować )

sprawdzone:
    - pompa paliwa, przewody paliwa (lecz to nie zależne czy na gazie czy na benz. ) czyli to odpada.
    - filtry wspomniałem wyżej -gazowe i powietrza - ok.
    - podpinanie komputera - brak błędów.
    - nowy akumulator, alternator po regeneracji (łożyska reg. napięcia) rozrusznik przy okazji ;-)
    - nowa cewka WN. kable też. świece około 20tys.
    - czyszczona przepustnica wraz z tym silniczkiem - i tu bym miał trochę do... ;-) może to jest wina, czy nie zaadaptowana, ale odkręcana na wył.akum. ( raz było że na zaadaptowanej raz, że nie zaadaptowanej - problem dalej ten sam.
    - nie czyszczony elektroniczny pedał gazu - może ona przerywa bo to się dzieje w granicach obrotów 2000 i 3000.
    - kable wymienione między alternat. i akumulatorem, masy poprawione.
    - wtyczki i złącza przeczyszczone i od samego komputera pod podszybiem też ( na odłączonym aku.)