Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

nipbcfk.sys, mountmgr.sys, - Windows10, GPT, EFI, 2Dyski, Posypał się system.

wiewson 28 Kwi 2018 12:32 705 13
  • #1 28 Kwi 2018 12:32
    wiewson
    Poziom 3  

    Czołem Forumowicze. Znajduję się w potrzasku. Mam nie przespaną noc i zero wniosków co tu się wydarzyło.
    Zacznę od początku. Dell Latitude E5432 z UEFI, z jednym dyskiem SSD, ustawieniem RAID, windowsem 10.
    Zakupiłem drugi dysk HGST Z7K500 i postanowiłem że podłączony będzie przez adapter CD-ROM/sata.
    Wyłączyłem system, podpinam, włączam, i moim oczom ukazuje się logo 'dell' diagnozowanie komputera.
    Wyłączyłem odpinam nowy dysk, i dalej to samo....

    Problemem nie jest tu o ustawienie RAID w EFI, już sobie tak używałem z 2dyskami

    Po dłuższej chwili zorientowałem się że na nowym dysku, był jakiś system i posiada on partycje GPT.
    Mój błąd nowy dysk najwyraźniej coś namieszał w UEFi lub GPT.
    Diagnoza, sprawdzanie raportu w C:\Windows\System32\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt

    Znaleziono główną przyczynę:
    -------------------------------------
    Ważny plik rozruchowy c:\windows\sysytem32\drivers\nipbcfk.sys jest uszkodzony.

    Akcja naprawy: Naprawa Pliku
    Wynik: Niepowodzenie. Kod błędu = 0x57
    Czas operacji = 2250ms

    Akcja naprawy: Sprawdzanie i naprawianie integralności plików systemowych
    Wynik: Niepowodzenie. Kod błędu = 0x57
    Czas operacji = 1437ms
    -------------------------------------

    Przeszukałem większość sieci by znależć za co jest odpowiedzialny nipbcfk.sys
    Niewiele o tym wypowiedzi większość domysły oraz to że występuje w większości raportów gdy ktoś ma problem z systemem.
    Występuje jako sterownik od "National Instruments", z czym związku wcześniej nie miałem.
    Po nie udanych próbach naprawy, analizy, dochodzenia czemu jest to sprawcą, wyciąłem ten plik.

    Po restarcie nic się nie zmieniło po za tym że w raporcie i błędem jest plik mountmgr.sys. Też wyciąłem.
    System nie mógł znaleźć przyczyny [przepraszam późno było nie pamiętam dokładnie]

    Zająłem się przywracaniem bootloadera GPT
    cmd z ukrytej parycji oraz z pendriva

    x:\windows\system32\diskpart
    DISKPART> sel disk 0
    DISKPART> list vol

    Volume 0 C Win10 NTFS
    Volume 1 _ Odzyskiwanie NTFS
    Volume 2 _ FAT32
    Volume 3 D NTFS

    DISKPART> sel vol 2
    DISKPART>assign letter=Z
    DISKPART>exit

    x:\windows\system32\cd /D :\EFI\Microsoft\Boot\
    system nie może odnaleźć określonej ścieżki
    [NA PART D NIC NIEMA]

    x:\windows\system32\cd /C :\EFI\Microsoft\Boot\

    C :\EFI\Microsoft\Boot\bootrec /FixBoot
    ODMOWA DOSTĘPU

    C :\EFI\Microsoft\Boot\attrib BCD -r -h -s
    FILE NOT FOUND

    C:\EFI\Microsoft\boot bootrec.exe /rebuildbcd
    succesfully scaned windows instalation
    total identified windows instalation: 0
    the operation copleted succesfully

    C :\EFI\Microsoft\Boot\bootrec /FixBoot
    ODMOWA DOSTĘPU

    C :\EFI\Microsoft\Boot\attrib BCD -r -h -s
    FILE NOT FOUND

    Reszty grzechów nie pamiętam, siedziałem nad tym całą noc, zaszedłem nawet dalej niż tu opisałem
    padały komendy:
    bcdboot C:\Windows /l pl-PL /s S: /f UEFI
    bcdboot C:\Windows /l pl-Pl /s : All

    Grzebałem dość długo
    Naprawdę nie wiem, jakieś wskazówki?

    0 13
  • #2 03 Maj 2018 12:27
    wiewson
    Poziom 3  

    Zerknie ktoś?

    w logu SrtTrial jest że mountmgr.sys jest uszkodzony
    chkdsk ruszył i poprawił to i owo

    sfc nie czyta dysku i "windows resorce protection"
    diskpart, attrib disk i vol, read only = no



    nie wiem co zrobić bcdtedit pokazuje


    Windows Booot Menager
    -------------------------------------------------------
    identifier {bootmgr}
    path \EFI\Microsoft\Boot\bootmgfw.efi
    description Windows Boot Manager
    locale en-US
    intherit {globalsetings}
    default {default}
    device partition=C:
    resumobject {8f8ee6a-4a80-11e8-9620-e8ffcbeeffa7}
    displayorder {default}
    toolsDisplayorder {memdiag}
    timeout 30

    Windows Booot Loader
    --------------------------------------------------------
    identifier {default}
    device partition=C:
    path \windows\system32\winload.efi
    description Windows 10
    locale en-US
    inhereit {bootloadersetings}
    isolocatedcontext Yes
    allowmemorysetings 0x15000075
    osdevice particion=C:
    systemroot \windows
    resumeobject {8f8ee6a-4a80-11e8-9620-e8ffcbeeffa7}
    nx OptIn
    bootmenuplicy Standard


    nie wiem czy się nie zagalopowałem

    ## Windows Boot Manager
    identifier {bootmgr}
    device partition=C:
    description Windows Boot Manager
    locale en-US
    inherit {globalsettings}
    default {current}
    displayorder {current}
    {18b123cd-2bf6-11db-bfae-00e018e2b8db}
    toolsdisplayorder {memdiag}
    timeout 30

    ## Windows Boot Loader
    -------------------
    identifier {current}
    device partition=C:
    path \Windows\system32\winload.exe
    description Microsoft Windows Vista
    locale en-US
    inherit {bootloadersettings}
    osdevice partition=C:
    systemroot \Windows
    resumeobject {d7094401-2641-11db-baba-00e018e2b8db}
    nx OptIn

    ## Windows Boot Loader
    -------------------
    identifier {18b123cd-2bf6-11db-bfae-00e018e2b8db}
    device partition=C:
    path \Windows\system32\winload.exe
    description Debugger Boot
    locale en-US
    inherit {bootloadersettings}
    osdevice partition=C:
    systemroot \Windows
    resumeobject {d7094401-2641-11db-baba-00e018e2b8db}
    nx OptIn
    debug Yes


    Czy tak powinien wyglądać poprawnie zbudowany boot?

    https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/drivers/devtest/adding-boot-entries
    https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hard...re/desktop/bcd-system-store-settings-for-uefi

    0
  • #4 04 Maj 2018 17:02
    wiewson
    Poziom 3  

    SMART już sprawdziłem jak w nowym, Dysk ssd ma niecałe 2lata Na ten moment mam załamane ręce

    0
  • #5 04 Maj 2018 17:16
    krzychupar
    Poziom 40  

    Jednak zamieść SMART obydwu dysków.

    0
  • #6 05 Maj 2018 16:27
    wiewson
    Poziom 3  

    nipbcfk.sys, mountmgr.sys, - Windows10, GPT, EFI, 2Dyski, Posypał się system.

    drugi dysk nas nie interesuje, posypał się mountmgr.sys

    log z srt

    Spoiler:
    Dziennik diagnostyki i naprawiania narzędzia do naprawy systemu podczas uruchamiania
    ---------------------------
    Godzina ostatniego pomyślnego rozruchu: ?27.?04.?2018 12:22:14 (GMT)
    Liczba prób naprawienia: 3

    Szczegóły sesji
    ---------------------------
    Dysk systemowy = \Device\Harddisk0
    Katalog Windows = C:\windows
    Uruchomienie programu AutoChk = 0
    Liczba głównych przyczyn = 1

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Sprawdź aktualizacje
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test dysku systemowego
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Diagnoza awarii dysku
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test metadanych dysku
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 156 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test metadanych dysku
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 31 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test docelowego systemu operacyjnego
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 31 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Sprawdzanie zawartości woluminu
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 547 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Diagnoza menedżera rozruchu
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Diagnoza dziennika rozruchu systemu
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Diagnoza dziennika zdarzeń
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 31 ms

    Przeprowadzony test:




    ---------------------------
    Nazwa: Sprawdzanie stanu wewnętrznego
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Sprawdź, czy istnieją oczekujące instalacje pakietów
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 6813 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test stanu rozruchu
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Sprawdzanie stanu instalacji
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 578 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test gałęzi rejestru
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 4578 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Diagnoza dziennika rozruchu systemu Windows
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Analiza operacji wykrywania błędów
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 1156 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test kontroli dostępu
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 8891 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: File system test (chkdsk)
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 67188 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Diagnoza dziennika instalacji oprogramowania
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Diagnostyka powrotu
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Znaleziono główną przyczynę:
    ---------------------------
    Nieokreślone zmiany konfiguracji systemu mogą powodować problem.

    Akcja naprawy:
    Wynik: Niepowodzenie. Kod błędu = 0x32
    Czas operacji = 1062 ms

    Akcja naprawy: Sprawdzanie i naprawianie integralności plików systemowych
    Wynik: Niepowodzenie. Kod błędu = 0x57
    Czas operacji = 5625 ms

    ---------------------------
    ---------------------------
    Szczegóły sesji
    ---------------------------
    Dysk systemowy = \Device\Harddisk0
    Katalog Windows = C:\windows
    Uruchomienie programu AutoChk = 0
    Liczba głównych przyczyn = 1

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Sprawdź aktualizacje
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test dysku systemowego
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Diagnoza awarii dysku
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test metadanych dysku
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 110 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test metadanych dysku
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 15 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test docelowego systemu operacyjnego
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 16 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Sprawdzanie zawartości woluminu
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 297 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Diagnoza menedżera rozruchu
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Diagnoza dziennika rozruchu systemu
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Diagnoza dziennika zdarzeń
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 16 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Sprawdzanie stanu wewnętrznego
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Sprawdź, czy istnieją oczekujące instalacje pakietów
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 2218 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test stanu rozruchu
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Sprawdzanie stanu instalacji
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 110 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test gałęzi rejestru
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 922 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Diagnoza dziennika rozruchu systemu Windows
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Znaleziono główną przyczynę:
    ---------------------------
    Ważny plik rozruchowy C:\windows\System32\drivers\mountmgr.sys jest uszkodzony.

    ---------------------------
    ---------------------------
    Szczegóły sesji
    ---------------------------
    Dysk systemowy = \Device\Harddisk0
    Katalog Windows = C:\windows
    Uruchomienie programu AutoChk = 0
    Liczba głównych przyczyn = 1

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Sprawdź aktualizacje
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test dysku systemowego
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Diagnoza awarii dysku
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 0 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test metadanych dysku
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 109 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test metadanych dysku
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod błędu = 0x0
    Czas operacji = 16 ms

    Przeprowadzony test:
    ---------------------------
    Nazwa: Test docelowego systemu operacyjnego
    Wynik: Ukończono pomyślnie. Kod

    0
  • #7 05 Maj 2018 19:51
    marcin878787
    Poziom 19  

    Oczywiście reset ustawień uefi już zrobiłeś? Czy po tym system nadal nie chce się uruchomić z pozostawionym jako jedynym podłączonym dyskiem ssd?

    Jesteś w stanie uruchomić jakiś livecd i dostać się do dysków?

    0
  • #8 05 Maj 2018 20:25
    wiewson
    Poziom 3  

    System nie rusza bo muntmgr.sys jest trafiony, wcześniej było nipbcfk.sys
    Błędem było iż reanimowałem nie ten dysk co trzeba i dlatego SSD się wysypał.
    Do plików za pomocą WinPE jest dostęp do SSD [CD / USB wbudowany WinRE ]
    Do SSD jest dostęp z innego systemu / komputera.
    Z laptopem wszystko OK, zainstalowałem na nim na innym nośniku, System
    UEFI, przetestowane.
    W wyszukiwaniu mam mountmgr.sys z zmienionymi datami
    powinny być zazwyczaj ~2015 umnie zmieniły się na 2018 w lokalizacjach:
    C:\Windows\System32\Drivers
    mountmgr.sys

    C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-m..pointmanager-minwin_31bf3856ad364e35_6.2.9200.16384_none_2925381f57064d8e
    mountmgr.sys

    C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-m..pointmanager-minwin_31bf3856ad364e35_6.2.9200.21561_none_29c15f0270168039
    mountmgr.sys

    C:\Windows\WinSxS\Backup
    amd64_microsoft-windows-m..pointmanager-minwin_31bf3856ad364e35_6.2.9200.17450_none_294191d956f1ab27_mountmgr
    mountmgr.sys

    C:\Windows\WinSxS\Backup
    amd64_microsoft-windows-m..pointmanager-minwin_31bf3856ad364e35_6.2.9200.17450_none_294191d956f1ab27_mountmgr
    mountmgr.sys

    co oznacza że najprawdopodobniej to ja wykonałem przez pomyłkę
    w zeszły piątek
    i brak dostępu do edycji ich, prze brak praw administratora do edycji
    [nie udało mi się ich nadać, unlocker też nie pomaga]
    co jest odpowiednikiem "windows resorce protection" w CMD
    BOOT GUI systemu działa system się uruchamia ale nie do końca.
    Dysk też jest w 99'9% sprawny.
    Punktu przywracania nie było.
    Jakieś pomysły?

    0
  • #9 05 Maj 2018 20:49
    marcin878787
    Poziom 19  

    Korzystałeś z narzędzia Dism?

    Skoro możesz się dostać do ssd sprawdź w lokalizacji C:\Windows\System32\config\RegBack jakie są daty modyfikacji plików kopi rejestru ( DEFAULT, SAM, SECURITY, SOFTWARE, SYSTEM ).
    Jeżeli ostatnia modyfikacje jest sprzed daty wystąpienia problemu można zamienić te pliki z oryginalnymi ( w C:\Windows\System32\config )

    0
  • #10 05 Maj 2018 22:06
    wiewson
    Poziom 3  

    C:\Windows\System32\config\RegBack podmiana na C:\Windows\System32\
    nic nie zmieni/a

    w wszystkich przypadkach wypluwa mi:

    X:\Sources>

    DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth /Source:D:\install.wim

    DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth /Source:D:\install.wim /LimitAccess

    DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth /Source:wim:repairSource\install.wim:1 /LimitAccess

    DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth /Source:D:\Install.esd

    DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth /Source:C:\$Windows.~BT\Sources\Install.esd

    DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth /Source:C:\$Windows.~BT\Sources\Install.esd /LimitAccess


    Deployment Image Servicing and Management tool
    Version: 10.0.16299.15
    Error: 50
    DISM does not support servicing Windows PE with the /Online option.
    The DISM log file can be found at X:\windows\Logs\DISM\dism.log

    0
  • #11 11 Maj 2018 02:08
    wiewson
    Poziom 3  

    Witam ponownie, nurtuje mnie pytanie. Czy ja pomyliłem działy?
    Czy trzeba komuś zapłacić za pomoc, może nie rozumiem jak działa to forum.
    Naprawdę nie ma tu nikogo kto chociaż by naprowadził na odpowiedź, jakiekolwiek wskazówki?
    Temat trochę wisi, może to majówka, może weekend, ale tu nic się nie zmienia, pomimo pyszałkowatego krzychupar, oraz marcin878787 jedynej osoby która wniosła cokolwiek.
    Wybaczcie krytyczny pogląd ale od kiedy wspominam na forum nigdy nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, w szczególności z tego zakresu powyżej.

    Rozumiem że odpowiedzią będzie zwyczajny 'format'?

    Dodano po 2 [godziny] 57 [minuty]:

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3458095.html
    faktycznie tu nikt nie ma pojęcia o rejestrze windows i śmiem stwierdzić o reszcie.
    Zna ktoś lepsze forum?

    Moderowany przez dt1:

    Jeśli chce Kolega zainteresować swoim tematem - do tego służy przycisk "podbij temat". Narzekanie na pewno nie pomoże rozwiązać problemu, a i część osób zniechęci do udzielenia jakiejkolwiek pomocy.

    0
  • #12 11 Maj 2018 12:49
    marcin878787
    Poziom 19  

    Przyznam, że sytuacja jest trochę patowa. Podaj do wglądu plik z lokalizacji -> C:\Windows\System32\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt

    Wykonałeś polecenia dism przy użyciu przełącznika "online" który jest używany gdy system jest uruchomiony.
    Wykonaj polecenia sfc dism z psotu 3 -> Link

    Jeżeli bardzo ci zależy na obecnym systemie to można się pokusić o podmianę uszkodzonych plików ze "świeżego systemu" zainstalowanego chociażby na maszynie wirtualnej np. vmware.
    Skoro podmiana rejestru na kopię nic nie zmienia to nie sądzę, aby można było przywrócić rozruch z poziomu rejestru.

    0
  • #13 21 Maj 2018 00:59
    wiewson
    Poziom 3  

    X:\WINDOWS>dism /image:c:\offline /cleanup-image /restorehealth /source:d:\sources\install.wim /LimitAccess

    Error: 2

    Unable to access the image.
    Make sure that the image path and the Windows directory for the image exist and you have Read permissions on the folder.

    The DISM log file can be found at X:\windows\Logs\DISM\dism.log




    DISM DISM.EXE: Got the collection of providers. Now enumerating them to build the command table.
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM.EXE: Attempting to add the commands from provider: DISM Log Provider
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM.EXE: Attempting to add the commands from provider: FolderManager
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM.EXE: Attempting to add the commands from provider: WimManager
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM.EXE: Succesfully registered commands for the provider: WimManager.
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM.EXE: Attempting to add the commands from provider: VHDManager
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM.EXE: Attempting to add the commands from provider: GenericImagingManager
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM.EXE: Succesfully registered commands for the provider: GenericImagingManager.
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM.EXE: Attempting to add the commands from provider: Compatibility Manager
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM.EXE: Succesfully registered commands for the provider: Compatibility Manager.
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM Provider Store: PID=1532 TID=1536 Getting the collection of providers from a local provider store type. - CDISMProviderStore::GetProviderCollection
    2018-05-21 00:47:21, Error DISM FolderManager: PID=1532 onecore\base\ntsetup\opktools\dism\providers\folderprovider\dll\folderimage.h:190 - CFolderImage::CreateFolderImage(hr:0x80070032)
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM WIM Provider: PID=1532 TID=1536 [c:\offline] does not exist and is not a WIM mount point. - CWimMountedImageInfo::Initialize
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM VHD Provider: PID=1532 TID=1536 [c:\offline] is not recognized by the DISM VHD provider. - CVhdImage::Initialize
    2018-05-21 00:47:21, Warning DISM DISM Provider Store: PID=1532 TID=1536 Failed to retrieve the Provider Instance. - CDISMProviderStore::Internal_GetProvider(hr:0x80004005)
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM VHD Provider: PID=1532 TID=1536 [c:\offline] is not recognized by the DISM VHD provider. - CVhdImage::Initialize
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM Imaging Provider: PID=1532 TID=1536 The provider VHDManager does not support CreateDismImage on c:\offline - CGenericImagingManager::CreateDismImage
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM WIM Provider: PID=1532 TID=1536 [c:\offline] does not exist and is not a WIM mount point. - CWimMountedImageInfo::Initialize
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM Imaging Provider: PID=1532 TID=1536 The provider WimManager does not support CreateDismImage on c:\offline - CGenericImagingManager::CreateDismImage
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM Imaging Provider: PID=1532 TID=1536 No imaging provider supported CreateDismImage for this path - CGenericImagingManager::CreateDismImage
    2018-05-21 00:47:21, Error DISM DISM.EXE: Failed to access the image folder or image's windows folder.
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM.EXE: Image session has been closed. Reboot required=no.
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM.EXE:
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM.EXE: <----- Ending Dism.exe session ----->
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM.EXE:
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM Provider Store: PID=1532 TID=1536 Found the OSServices. Waiting to finalize it until all other providers are unloaded. - CDISMProviderStore::Final_OnDisconnect
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM Provider Store: PID=1532 TID=1536 Disconnecting Provider: FolderManager - CDISMProviderStore::Internal_DisconnectProvider
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM Provider Store: PID=1532 TID=1536 Disconnecting Provider: WimManager - CDISMProviderStore::Internal_DisconnectProvider
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM Provider Store: PID=1532 TID=1536 Disconnecting Provider: VHDManager - CDISMProviderStore::Internal_DisconnectProvider
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM Provider Store: PID=1532 TID=1536 Disconnecting Provider: GenericImagingManager - CDISMProviderStore::Internal_DisconnectProvider
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM Provider Store: PID=1532 TID=1536 Disconnecting Provider: Compatibility Manager - CDISMProviderStore::Internal_DisconnectProvider
    2018-05-21 00:47:21, Info DISM DISM Provider Store: PID=1532 TID=1536 Releasing the local reference to DISMLogger. Stop logging. - CDISMProviderStore::Internal_DisconnectProvider


    SFCfix nie uruchamia mi się, lub robię coś nie właściwie

    Jak zrobić to za pomocą vmware?

    0
  • #14 21 Maj 2018 11:04
    marcin878787
    Poziom 19  

    Wykonaj polecenia z postu 3 z fixitpc tak jak są one napisane.

    Co do podmiany uszkodzonych można spróbować je zamienić ze "świeżego" systemu ( taka sama wersja ) zainstalowanego na np. vmware

    0