Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Hofmann Geoliner programowanie mikrokontroler pic 16c770

dieselmz 01 May 2018 18:51 540 9
    dieselmz
    Level 9  
    Witam, mam problem z mikro kontrolerem PIC16C770 bo wydaje mi się ze jest uszkodzone jego wyjście napięciowe a sam w sobie działa. Czy można odczytać informacje z starego i wgrać do nowego. Czy może ktoś mi pomoc w tym ponieważ nie robiłem tego nie chce skasować starego.Hofmann Geoliner programowanie mikrokontroler pic 16c770
    excray
    Level 40  
    A po co chcesz zgrywać wsad z procesora? Jeszcze coś źle odczytasz. Napisz do producenta, żeby przysłał Ci wsad.
    dieselmz
    Level 9  
    Nie znam się ale wydawało mi się ze wsad może napisać ktoś kto kupuje mikro kontroler a producent chyba tylko go produkuje. Dodam ze mam identyczny okład taki i po pomiarach wyszło ze jeden pin ma niski opór prądu. A dokładnie RA3/AN3/V
    REF
    +/VRH czyli pin 8
    Proszę mnie poprawić jeśli się mylę.
    http://www.t-es-t.hu/download/microchip/pic16c717_770_771_c.pdf
    excray
    Level 40  
    dieselmz wrote:
    Nie znam się ale wydawało mi się ze wsad może napisać ktoś kto kupuje mikro kontroler a producent chyba tylko go produkuje.

:lol:
    Napisz do firmy Hoffman Geoliner. Producenta urządzenia które chcesz skopiować. A nie do Microchipa. :-P
    dieselmz
    Level 9  
    No tak :)
    Tylko to jest tak ze oni chcą mi sprzedać cala głowice już nie mówiąc o wsadzie... :(
    excray
    Level 40  
    Mikroprocesor na pewno jest zabezpieczony przed odczytem.
    dieselmz
    Level 9  
    super :\