Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cpi formula r, skuter odpala po podaniu paliwa do cylindra po czym gaśnie

elektronkamil 02 Maj 2018 10:48 543 15
  • #1 02 Maj 2018 10:48
    elektronkamil
    Poziom 3  

Witam, problem dotyczy skutera 2suwowego CPI Formula r. Skuter nawet się nie "odzywa" próbując go odpalać w sposób standardowy. Po podaniu ok.5 ml benzyny strzykawką do cylindra odpala z trudem dostaje wysokich obrotów po czym gaśnie. Wyczyściłem gaźnik kompresorem, sprawdziłem czy w baku nie ma paprochow. Z racji tego, że nie znam się pomysły mi się juz skończyły. Z góry dzięki! :)

0 15
  • Pomocny post
    #2 02 Maj 2018 22:44
    volt1
    Poziom 26  

Filtr powietrza, filtr paliwa, to na początek. Jeśli czyściłeś gaźnik, to jak, bo bez rozebrania go na czynniki pierwsze nie ma to sensu, a jeśli tak, potrzebna ponowna regulacja.

0
  • #3 03 Maj 2018 09:34
    elektronkamil
    Poziom 3