Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Optex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pilot SM2 i podwójne klikanie

02 Maj 2018 14:54 324 5
  • Poziom 10  
    Witam
    Znajomi mają pilota SM2 który steruje bramą wjazdową i garażową. Tyle że otwarcie/zamknięcie bramy garażowej wymaga dwukrotnego kliknięcia. To standardowe zachowanie czy da się to zmienić ?
  • Poziom 10  
    oryginalna, moduł radiowy także - podpisane Nice Pilot SM2 i podwójne klikanie
  • specjalista -automatyka bramowa
    Cedzisz informacje jakby były ściśle tajne dla MON... Czy ja jestem wróżką? Daj typ napędu (Spido, Spin czy jeszcze jakaś inna.. w zależności od typu przy ustekach patrzy się na nieco inne rzeczy) albo chociaż zdjęcie. Czy są fotokomórki? Czy napęd przy uruchamianiu albo kiedy indziej (oprócz normalnego świecenia) mruga lampą? Jeśli tak to jaka sekwencja?
    W samym odbiorniku podwójne klikanie nie powinno być potrzebne.
  • Poziom 10  
    bez jaj, znajomi chyba do żadnych służb nie należą... ;)
    napęd w garażu - SP6000. fotokomórek brak. lampa włącza się po pierwszym kliknięciu. po drugim - otwiera/zamyka. zauważyłem że po niecałej sekundzie silnik przyspiesza.zarówno przy otwieraniu jak i przy zamykaniu. i tyle z obserwacji :)
  • specjalista -automatyka bramowa
    1. Sprawdź reakcję na przycisk P.P. na płytce centralki (po prawej od leda) . On działa tak jak przycisk pilota. Jeśli napęd będzie działał prawidłowo (za jednym przyciśnięciem) - jest albo uszkodzone albo źle zaprogramowane radio - skasuj piloty z odbiornika i jeszcze raz dopisz przycisk pilotów - ten który ma sterować garażem - ale spodobem II (patrz instrukcja) koniecznie do PIERWSZEGO kanału odbiornika.
    2. Jeśli guzik na centralce też musi być wciskany po 2 razy - to coś z centralką - jedyne 2 rzeczy do zrobienia przez nieelektronika to po pierwsze sprawdzenie ustawienia i ew. regulacja krańcówek (drabinki plastikowe wciskane w łańcuch) - muszą zadziałać, zanim brama dojedzie do gleby lub na otwarciu - do krawędzi prowadnicy, po drugie - spróbuj o jeden skok zmniejszyć czułość zabezpieczenia antyzgnieceniowego.

    I kolejne pytanie - czy napęd zachowywał się tak od początku czyli od zamontowania napędu - czy usterka pojawiła się sama nagle lub na skutek prób ustawiania napędu przez domorosłego instalatora?

    PS. Na płytce muszą być założone 2 zworki: 5 z 6 i 5 z 7, funkcja Fototest (punkt 4.3 instrukcji) ma być WYŁĄCZONA.