Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

1.9 DI 95km volvo s40 - Uruchomienie silnika poza samochodem 1.9 95KM

03 Maj 2018 12:23 375 6
  • Poziom 8  
    Posiadam volvo s40 z którego chciałbym wyciągnąć silnik i wykorzystać do napędu pompy hydraulicznej. Silnik 1.9 DI 95KM z 2000r słupek renault z pompą bosch sterowaną elektrycznie. Czy jest możliwość uruchomić ten silnik poza samochodem, co należy zdemontować? Super byłoby gdyby ktoś miał jakiś schemat. Gdyby pompa była na linkę nie miałbym problemu :)
  • Poziom 39  
    Musisz miec całą wiązkę, sterownik oraz immo. Lepiej poszukaj takiego volvo z silnikiem na linkę (pompa lucasa).
  • Poziom 16  
    Witam
    nie wiem jaka jest pompa w volvo ,
    czy ma sam nastawnik indukcyjny czy jest jeszcze elektronika w pompie
    jeżeli sam nastawnik indukcyjny to da się dorobić dość prosto układ
    którym da się sterować dawkę paliwa,
    (taki sterownik napięcia cewki nastawnika)
    pozdrawiam
  • Poziom 8  
    Przepraszam za szczątkowe informacje.

    Silnik F8t
    Pompa Bosch 0 460 414 984
    Zamieszczam fotki pompy

    1.9 DI 95km volvo s40 - Uruchomienie silnika poza samochodem 1.9 95KM1.9 DI 95km volvo s40 - Uruchomienie silnika poza samochodem 1.9 95KM1.9 DI 95km volvo s40 - Uruchomienie silnika poza samochodem 1.9 95KM
  • Poziom 14  
    kszumek napisał:
    Witam
    jeżeli sam nastawnik indukcyjny to da się dorobić dość prosto układ
    którym da się sterować dawkę paliwa,
    (taki sterownik napięcia cewki nastawnika)


    Ale jeszcze jest sterowanie wyprzedzeniem wtrysku, też elektroniczne. Chyba bez sterownika się nie obędzie.
  • Poziom 8  
    kszumek spasuje twój układ do tej pompy >>???
  • Poziom 16  
    Witam
    powinien pasować, ja odpalałem silnik volkswagena 1,9 tdi AFN w ten sposób,
    tu kolega dobrze napisał jest jeszcze zawór do regulacji kata wyprzedzenia
    ale jeśli silnik będzie pracował na stałych obrotach i obciążeniu to dało by się
    coś wymyślić,
    a nie prościej by było wrzucić pompę sterowaną na linkę?
    ewentualnie wyprucie wiązki silnika też nie jest takie kłopotliwe żeby orginalny sterownik zostawić.
    pozdrawiam