Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo IdeaPad 320 - Miganie ekranu

olofx 04 Maj 2018 22:47 447 4
  • #1 04 Maj 2018 22:47
    olofx
    Poziom 3  

    Witam, dzień po zakupie laptopa Lenovo Ideapad 320 80XL zaczął mi od czasu do czasu lekko migać ekran(trzeba sie dobrze przypatrzeć żeby to zauważyć).

    w celu naprawienia tego problemu wykonałem aktualizacje Windows Update, zainstalowałem najnowsze sterowniki do karty graficznej ale to nic nie dało.
    W ostateczności zaktualizowałem Bios (pobranego ze strony producenta laptopa) z wersji 4WCN29WW do wersji 4WCN39WW ale to też nic nie dało.
    Po przekopaniu internetu dowiedziałem się że mój problem jest często spotykany na systemach windows10 i żeby się go pozbyć trzeba wyłączyć dwie usługi w trybie awaryjnym z obsługą sieci: Windows Error Reporting oraz Problems Report and Solutions ale jak się pewnie domyślacie - to też nic nie dało.
    Już nie mam zielonego pojęcia jak mogę to naprawić.. może macie jakieś pomysły?

    Specyfikacja laptopa:
    Nazwa/model: Lenovo Ideapad 320
    Procesor: Intel Core i3 7100 2.40GHz
    Pamięć RAM: 8GB
    System: Windows 10 Pro 64bit.
    Karta graficzna: Intel HD Graphics 620
    Karta graficzna dedykowana: Nvidia GeForce 940MX.
    Odświeżanie ekranu 60Hz

    0 4
  • #2 04 Maj 2018 23:03
    KSRhaziel
    Poziom 36  

    Dzień po zakupie w sklepie?

    0
  • #3 04 Maj 2018 23:05
    olofx
    Poziom 3  

    KSRhaziel napisał:
    Dzień po zakupie w sklepie?



    Tak. Możliwe że ten ekran "migał" po pierwszym uruchomieniu ale tego nie zauważyłem.
    Ogólnie laptop kupiłem w xkomie.

    0
  • #4 04 Maj 2018 23:31
    KSRhaziel
    Poziom 36  

    Ale to nie rozumiem, czemu szukasz rozwiązania w Internecie i na forum. Idź do sklepu, poproś o naprawianie, a jak im się nie uda, to wymiana na inny model.

    0
  • #5 05 Maj 2018 10:13
    olofx
    Poziom 3  

    KSRhaziel napisał:
    Ale to nie rozumiem, czemu szukasz rozwiązania w Internecie i na forum. Idź do sklepu, poproś o naprawianie, a jak im się nie uda, to wymiana na inny model.


    Szukam rozwiązania w internecie bo wiem że to nie jest problem z matrycą/grafiką tylko z systemem xD i wcale sie nei myliłem.

    Dla osób którzy kiedyś będą meli ten sam problem - format systemu pomógł.
    Temat można zamknąć.

    0
  Szukaj w 5mln produktów