Trafił do mnie fiat z błędem wysokiego ci¶nienia.
Przed przyprowadzeniem został wymieniony zawór reg ci¶nienia i czujnik ci¶nienia.Auto zapala i zaraz ga¶nie.
Od strony elektronicznej spr sterowanie zaworu po wł zapł wynosi 60% ,podczas kręcenia 40-50% spr na testerze i oscyloskopie.
Oczywi¶cie piszę o PWM sterowania tego zaworu .Na testerze ci¶nienie zadane 270 a dobija do 1400-1600.
Auto można odpalić na dwa sposoby poluzować troszkę nakr wtrysku lub oszukać czujnik ci¶nienia.Podobno też były podmieniane wtryski.
Zawór w pompie będzie tzw odwrotnego działania po odczepieniu auto ga¶nie czyli się zamyka.Powrót sprawdzony. Pytanie do znawców pomp czy w tych pompach stosowany jest ZME normalnego działania czy odwrotnego.
Przed przyprowadzeniem został wymieniony zawór reg ci¶nienia i czujnik ci¶nienia.Auto zapala i zaraz ga¶nie.
Od strony elektronicznej spr sterowanie zaworu po wł zapł wynosi 60% ,podczas kręcenia 40-50% spr na testerze i oscyloskopie.
Oczywi¶cie piszę o PWM sterowania tego zaworu .Na testerze ci¶nienie zadane 270 a dobija do 1400-1600.
Auto można odpalić na dwa sposoby poluzować troszkę nakr wtrysku lub oszukać czujnik ci¶nienia.Podobno też były podmieniane wtryski.
Zawór w pompie będzie tzw odwrotnego działania po odczepieniu auto ga¶nie czyli się zamyka.Powrót sprawdzony. Pytanie do znawców pomp czy w tych pompach stosowany jest ZME normalnego działania czy odwrotnego.