Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fiat bravo 1.9 multijet 16v wysokie ciśnienie.

zuzia3521 08 Maj 2018 10:41 318 3
  • #1 08 Maj 2018 10:41
    zuzia3521
    Poziom 15  

    Trafił do mnie fiat z błędem wysokiego ciśnienia.
    Przed przyprowadzeniem został wymieniony zawór reg ciśnienia i czujnik ciśnienia.Auto zapala i zaraz gaśnie.
    Od strony elektronicznej spr sterowanie zaworu po wł zapł wynosi 60% ,podczas kręcenia 40-50% spr na testerze i oscyloskopie.
    Oczywiście piszę o PWM sterowania tego zaworu .Na testerze ciśnienie zadane 270 a dobija do 1400-1600.
    Auto można odpalić na dwa sposoby poluzować troszkę nakr wtrysku lub oszukać czujnik ciśnienia.Podobno też były podmieniane wtryski.
    Zawór w pompie będzie tzw odwrotnego działania po odczepieniu auto gaśnie czyli się zamyka.Powrót sprawdzony. Pytanie do znawców pomp czy w tych pompach stosowany jest ZME normalnego działania czy odwrotnego.

    0 3
  • #2 08 Maj 2018 12:28
    dylus1
    Poziom 16  

    dylus1 napisał:
    U mnie okazało się, że problem to zatkane sitko od regulatora ciśnienia paliwa.
    Ciśnienie w szynie paliwowej było za wysokie, i samochód gasł (błąd P0191)

    Sitko jest tak miniaturowe, że trzeba było je odciąć,
    teraz jest ok, dodatkowo wymieniony filtr paliwa.

    fiat bravo 1.9 multijet 16v wysokie ciśnienie.

    0
  • #3 08 Maj 2018 12:46
    zuzia3521
    Poziom 15  

    fiat bravo 1.9 multijet 16v wysokie ciśnienie.

    Pompa taka więc zawór będzie inny.

    0
  • #4 12 Maj 2018 12:28
    zuzia3521
    Poziom 15  

    Wym na oryginał załatwiła spr.

    0