Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Muszę dobrać wzmacniacz i okablowanie do głośników i skrzyni basowej

09 Maj 2018 15:53 363 2
  • Poziom 3  
    Witam

W temacie CA jestem totalnie zielony dlatego zakładam ten temat.

W aucie mam głośniki tylne 2x 260 W JBL i chce zamontować skrzynie basową Clarion 700 W - 350 W RMS

Zastanawiam się czy lepiej kupić wzmacniacz 2 kanałowy czy 4 kanałowy.

Radio : Pioneer MVH-S300BT

Wzmacniacze jakie znalazłem to

2 kanałowe :
    Pioneer GM-A5702
    Magnat Hot Rod 2500

4 kanałowe :
    Pioneer GM-A6704
    Magnat Anniversary 4000

Zestaw okablowania znalazłem taki : Crunch CR35WK Wystarczający czy za duży rozmiar?

I ostatnie pytanie czy muszę kupić kondensator np. taki Autotek AT-1200CAP

Możliwy wydatek to 1200 zł. Mam już skrzynię, radio, tylne głośniki (wymienione powyżej) i przednie Boschmann G-5532s 2x 260 W - 2x 100 W RMS

Jestem otwarty na propozycje innych zestawów : )
  • Poziom 7  
    Co do wzmacniacza, jak chcesz mieć te wszystkie głośniki to najlepiej by było kupić 2 wzmacniacze jeden na 4 głośniki i drugi na subwoofer. Ale wszyscy Ci i tak powiedza i też jestem tego zdania, że głośniki z tyłu be, tylko zestawy przednie odseparowane, dwu lub trzy drozne. Np Tweeter i Średni Tonowy i Nisko Tonowy w Bagażniku. Te kable jeśli są miedziane, a nie malowane aluminium Miedzia, to mogą być. Kondensator Ci nie potrzebny, dobre kable załatwia spadki.