Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Deimic One - Szkolenia
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Studia podyplomowe z dziedziny elektroniki lub automatyki

livekiller 13 Maj 2018 10:19 270 1
  • #1 13 Maj 2018 10:19
    livekiller
    Poziom 16  

Witajcie,

Jestem absolwentem Elektrotechniki na AGH, w specjalności Elektroenergetyka, praca magisterska w 2011 roku. Od 7 lat pracuje jako projektant instalacji niskoprądowych i automatyki budynkowej. Jednak od jakiegoś czasu rozważam małe przebranżowienie idące w kierunku elektroniki lub automatyki i chciałbym rozwinąć swoją wiedzę z tego zakresu oraz mieć na to tzw. papier :) Elektroniką interesowałem się od czasów młodości. Jeszcze przed podjęciem studiów na Elektrotechnice było to zainteresowanie elektroniką analogową. Hobbystycznie projektowałem i wykonałem proste układy typu wzmacniacze akustyczne, zasilacze itp. Od dwóch lat interesuje się także elektroniką cyfrową, zarówno w teorii jak i praktyce poprzez programowanie mikrokontrolerów Arduino. Jeśli chodzi o automatykę to zainteresowałem się tą dziedziną już po studiach w trakcie pracy zawodowej. Od kilku lat projektuje systemy BMS, szafy automatyki budynkowej. Miałem też małą styczność z programowaniem sterowników, w postaci szkoleń producentów.
    Chciałbym podjąć studia podyplomowe na jednym z wymienionych kierunków AGH:
    - Elektronika stosowana – projektowanie, programowanie, aplikacje - Link
    - Komputerowe systemy sterowania i sterowanie cyfrowe Link
    - Przemysłowe systemy sterowania - Link

Czy ktoś z forumowiczów jest w stanie powiedzieć mi coś więcej na temat tych kierunków? Może ktoś z Was je studiował? Ewentualnie proszę o radę na jakich innych studiach podyplomowych lub kursach mógłbym rozwinąć wiedzę aby w przyszłości podjąć pracę w takich zawodach jak projektant/konstruktor elektroniki, projektant automatyki przemysłowej, programista PLC.
    Z góry dziękuje :)

0 1