Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Prosz, dodaj wyj徠ek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

Seicento 1.1 - Sprz璕這 czasami bierze nisko

16 Maj 2018 04:27 441 2
  • Poziom 6  
    Problem tyczy sie Seicenta 1.1 gdzie sprz璕這 jest od nowo軼i, a przebieg to 90 tysiecy, oraz Skody Felicji 1.3, gdzie sprz璕這 by這 wymieniane jakie 15 tysiecy km temu, tylko w mi璠zyczasie auto d逝go sta這. Problem jest identyczny, po prostu toczka w toczk w obu autach. Sprz璕豉 s sterowane linkami.

    Normalnie sprz璕這 bierze w 1/2 wysoko軼i. Czasami, zupe軟ie losowo, we幟ie tu przy pod這dzie. Zauwa篡貫m, 瞠 cz窷ciej dzieje si to podczas manewrowania po parkingu, powolnej jazdy po osiedlu, czy podje盥瘸niu w korku. Gdy we幟ie nisko, to przez spor cz窷 skoku peda逝 "si豉 brania" nie zmienia si, dopiero u g鏎y 豉pie ca趾owicie. Gdy czuj, 瞠 ma ochot bra nisko, mog wrzuci luz, pu軼i i wcisn望 peda, po czym bierze normalnie. Jednak gdy wtedy puszczam peda, to tak w po這wie s造cha takie g逝che stukni璚ie i czu to na pedale, jakby co gdzie przeskoczy這.

    Nie ma 瘸dnych innych problem闚 ze sprz璕豉mi w obu autach. Nie 郵izgaj si, roz陰czaj do ko鎍a, biegi wchodz lekko i bez zgrzyt闚. Tylko te cholerne losowe 豉panie przy samej pod這dze potrafi wyprowadzi z r闚nowagi. Ogl康a貫m dok豉dnie linki i wygl康aj dobrze, nic tam nie jest lu幡e ani nie lata. Ma kto jaki pomys co to mo瞠 by? Mam nadziej, 瞠 nie zajechane sprz璕這, zw豉szcza to, kt鏎e ma ledwie 15 tysi璚y km...

    Update: Podbijam temat. W mi璠zyczasie wymieniona kompletna linka sprz璕豉 na now FEBI w Seicento 1.1. Bez zmian. Mo瞠 kto spotka si z takim problemem i go rozwi您a?
  • Poziom 12  
    Je郵i samochody sta造 d逝窺zy czas to mo瞠 prowadnice 這篡ska oporowego skorodowa造 i teraz w momencie przesuwania si 這篡ska si przyciera. To wyja郾ia這by dlaczego nagle odbija peda - wci郾i皻e, wide趾i wypychaj 這篡sko, to zn闚 delikatnie si klinuje i zostaje a po chwili odbija.
  • Poziom 6  
    Dzi瘯i bardzo za odpowied. Te mi to w豉郾ie chodzi這 po g這wie. Albo korozja na wa趾u skrzyni, tam gdzie s te z帳ki (wielowypust), na kt鏎ych siedzi tarcza. Ona musi si tam w miar swobodnie przesuwa, a je郵i tam przykorodowa這 to mo瞠 jest taki efekt. Faktem jest, 瞠by gdy auta postoj kilka dni to p騧niej jest masakra. Je郵i si je寮zi codziennie i du穎, zw豉szcza po mie軼ie w korkach du穎 operuj帷 sprz璕貫m, to ten efekt zanika, ale nigdy ca趾owicie.

    Jeszcze my郵 o jednym. Czy jest mo磧iwe, 瞠 silnik zbyt mocno si przemieszcza na starych i zniszczonych ju poduszkach i to powoduje tak jakby luzowanie si linki, doprowadzaj帷e do tego, 瞠 sprz璕這 zaczyna 豉pa przy pod這dze? Bo chcia貫m zauwa篡, 瞠 w pewnych sytuacjach problem wyst瘼uje zawsze, niezale積ie od tego czy auto sta這 czy nie i tak dalej. Na przyk豉d gdy:
    - stoi si mocno pod g鏎k przodem i chce si cofn望 na miejsce parkingowe
    - gdy auto stoi mocno z g鏎ki i chce si skr璚aj帷 wjecha na parking
    W powy窺zych sytuacjach sprz璕這 幢e dzia豉 zawsze. Natomiast gdy auto stoi na p豉skim to k這pot闚 prawie nie ma. Dziwi mnie ta zale積o嗆 po這瞠nia samochodu i objawiania si problemu ze sprz璕貫m... mo瞠 na serio silnik za mocno si buja w takich pozycjach i powoduje, 瞠 w jaki spos鏏 linka si jakby nieco luzuje?

    Jedyny pomys jaki jeszcze mam, to po prostu przywi您anie pod mask telefonu i nagranie pracy d德igni sprz璕豉 podczas jazdy w obu samochodach... Wtedy si ostatecznie oka瞠 czy k這pot jest wewn徠rz, czy jednak w sterowaniu link. Albo te pozb璠 si telefonu, kt鏎ego cena jest r闚nowarto軼i nowego sprz璕豉. Dlatego pr鏏uj si jeszcze co dowiedzie, zanim si璕n po takie 鈔odki.

    ps. Normalnie sprz璕這 bierze w po這wie i puszczaj帷 je do ko鎍a p造nnie dochodzi si do 100% sklejenia. Natomiast gdy we幟ie czasami przy pod這dze, to jest to takie branie powiedzmy na 25%, 瞠 silnika to nie zgasi. Nast瘼nie przez d逝uugi okres skoku peda逝 nic si nie zmienia, ca造 czas bierze na te 25%. Dopiero gdy odpuszcza si do samego ko鎍a, to skleja na 100%. Mo瞠 to co komu podpowie?