Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Mondeo Mk 3 1.8 benzyna 125 KM za duże ciśnienie na cilindrach

16 Maj 2018 22:05 978 11
  • Poziom 3  
    Witam serdecznie mam problem z moim Fordem mianowicie na wszystkich cilindrach mam po 19 bar. czym to jest spowodowane? tak dużym ciśnieniem. Od tego ciśnienia cały czas pękają mi porcelany w świecach.
  • Poziom 12  
    Kolego,ja na twoim miejscu bym się cieszył z tego równego dobrego ciśnienia,co świadczy o dobrej kondycji silnika.Pękają porcelany...?Raczej może mieć to związek z doborem odpowiednich świec lub w mechanicznym uszkodzeniu podczas montażu.
  • Poziom 3  
    Też tak myślałem ale 5 komplet świec kupionych i pękają benzyna nie może mieć 19 bar dzwoniłem do serwisu Forda i powiedziano mi że musi mieć 10.8 bara i o dzwoniłem wszystkich mechaników i też mówią że za dużo ale nie wiedzą czym spowodowane

    Dodano po 1 [minuty]:

    I świece brane z katalogu
  • Poziom 34  
    Silnik po naprawie czy jak? Dół wstawiony z 2L?
  • Poziom 3  
    Nie było robione przes że mnie żadnych remontu. Myślę że jest 1.8
  • Poziom 30  
    Nie bierze dużo oleju? Ciśnienie wzrasta jak się doszczelnia pompowanym olejem.
  • Poziom 38  
    Widziałem dwa przypadki wysokiego ciśnienia sprężania, w obu winy był rozrząd. W jednym przypadku silnik nie palił, w drugim o dziwo chodził prawie normalnie. Olejem się nie napompuje aż tyle, musiałaby zmniejszać się objętość komory spalania od tego oleju.
  • Poziom 3  
    Rarzad jest ok. Oleju nie bierze wszystko jest wparzadku sprawdzony na komputerze wszystkie parametry w normie. Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane.

    Dodano po 1 [minuty]:

    I samochód chodzi idealnie
  • Poziom 43  
    Np. przytkany katalizator.
    Po drugie sprawdź miernik sprężania.

    W czasie pracy jest tam dużo wyższe ciśnienie niż 10b raczek 100b .
    Po drugi musiał byś non stop jezdzić na WOT żeby taki ciśninie tam panowało.

    Raczej złe świece, źły LPG, brak Knock sensora.
    Np. opel Z14 ma normalnie 17b .
  • Poziom 3  
    Katalizator jest ok sprawdzony. Ciśnienie mierzone na zimnym 3 ciśnieniomierzami więc nie są popsuje świece brane z katalogów

    Dodano po 42 [sekundy]:

    W serwisie powiedziano że musi mieć 10.8
  • Poziom 43  
    Jerek1234 napisał:
    W serwisie powiedziano że musi mieć 10.8

    A skąd 10 to jest dolna granica dla wyjeb...... silników.
    Także sam widzisz, że potwierdza się moja odwieczna teza że'' serwis przyciąga idiod..ów.''

    Ma być 14 bar.
  • Poziom 3  
    To niech będzie 14 anie 19