Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Skoda Fabia 1, 1.4 16v 75 km gaśnięcie i wypadanie zapłonów przy przełączeniu na

18 Maj 2018 07:28 678 19
  • Poziom 10  
    Witam. Mam problem z instalacją Ac Stag. Mianowicie kupiłem nową listwę wtryskową Valtek 30 i po jej zamontowaniu auto prawie gaśnie przy przełączeniu na gaz. Mnożnik bardzo wysoki i ledwo można zrobić auto kalibracje. Starą listwę dałem do wyczyszczenia i regulacji i na starej listwie auto chodzi cacy, tyle że mnożnik na niej jest początek tak na 1.0 a koniec na 0.8. Czepiać się redaktora czy może jakieś inne sugestie? Dodam że i jedna i druga listwa na tych samych dyszach.
  • Poziom 40  
    Podnieś ciśnienie na reduktorze i wtedy zobacz, choć czepianie się mnożnika mimo że auto chodzi...
  • Poziom 10  
    Jak się "rozchodzi" to chodzi, problem jak przerzuca na gaz. Ciśnienie mam robocze 1.57, tak pokazało po kalibracji.

    Dodano po 1 [minuty]:

    A i samą kalibracje też ciężko zrobić bo wyskakuje że ciśnienie w kolektorze 0.61 jest nieprawidłowe albo że obroty spadają i są za niskie.
  • Poziom 17  
    A kolejności kabli do wtryskiwaczy nie pozamieniałeś?
  • Poziom 10  
    Wypinałem wtryskiwacz benz, kom pokazał 1 i lpg też 1 itd., także raczej nie. W reduktorze przez króciec od podciśnienia idzie gaz i po zgaszeniu silnika spada ciśnienie gazu do zera może tu jest coś nie tak.
  • Poziom 17  
    kaziu0901 napisał:
    W reduktorze przez króciec od podciśnienia idzie gaz i po zgaszeniu silnika spada ciśnienie gazu do zera może tu jest coś nie tak.

    W takim razie znalazłeś przyczynę problemów. Wymień reduktor bo na tym nie uzyskasz poprawnej pracy.
  • Poziom 10  
    Tylko dziwne ze jak przelaczy na gaz poszarpie i jak się rozchodzi to chodzi.
  • Poziom 10  
    Siema Zmieniłem reduktor i po auto kalibracji komunikat ze za duże dysze mnożnik przy dyszach 2.0tak wygląda na moich starych wtryskach valtekach i krzyczy że za duże dysze zmniejszyć na 1.8? Silnik 75km według tabeli powinny być 1.8 doradź co począć

    Dodano po 37 [sekundy]:

    na jaśm
    niejszych valtekach nie pokazuje zaduzych dysz ale falója obroty

    Dodano po 1 [minuty]:

    kaziu0901 napisał:
    Skoda Fabia 1, 1.4 16v 75 km gaśnięcie i wypadanie zapłonów przy przełączeniu naSkoda Fabia 1, 1.4 16v 75 km gaśnięcie i wypadanie zapłonów przy przełączeniu na
  • Poziom 17  
    Jeżeli nowa listwa jest taka sama jak stara to możesz przełożyć same dysze ze starej do nowej.
  • Poziom 10  
    Tak tylko ze na nowej falują obroty
  • Poziom 10  
    Reduktor stag r02 120km
  • Poziom 17  
    Temperatura przełączenia 15 stopni zdecydowanie zbyt mało, 30 stopni jest optymalne. Ustaw ciśnienie na 1,05 bara i przeprowadź kalibracje jeszcze raz.

    Dodano po 4 [minuty]:

    i jeszcze przełączenie cylindra zrób na 200 ms.
  • Poziom 10  
    Dodatkowo pad mi chyba mapsensor bo przestalo pokazywać ciśnienie gazu mimo ze gaz jest czujnik ps 01.
  • Poziom 29  
    Kolega wyżej napisał. Ciśnienie w dół. Temperatura przełączania za niska. Kalibracje wykonać na wygrzanym silniku. Czyli zrobić Kalibracje przełączyć na gaz niech popracuje na nim i po 10 min zrobić ponownie.
    Ps01 czasem padały. W końcu swoje lata ma.
  • Poziom 10  
    Skoda Fabia 1, 1.4 16v 75 km gaśnięcie i wypadanie zapłonów przy przełączeniu na Skoda Fabia 1, 1.4 16v 75 km gaśnięcie i wypadanie zapłonów przy przełączeniu na to po autokalibracji

    Dodano po 1 [minuty]:

    Ciśnienie w kolektorze 0.15bara

    Dodano po 1 [godziny]:

    Przy gaszeniu auta blad aktualny ciśnienie gazu za niskie
  • Poziom 29  
    0.15 na wolnych to coś nie tak, powinno być ok 0.35-0.38. Poszukaj dlaczego takie małe. Bo ciśnienie reduktora jest ciśnieniem roznicowym. Więc jeżeli kłamie jedno to drugie też będzie przeklamywane a za razem wynik autokalibracji jest do d.....
  • Poziom 10  
    To czemu może takie byc kolektor szczelny

    Dodano po 2 [godziny] 9 [minuty]:

    Zmienilem ps 01 na drugi i ciśnienie 0.65 tez nieprawidłowe i przy gaszeniu to samo ciśnienie za niskie tyle ze na gaz przełącza normalnie i chodzi też
  • Poziom 10  
    Piszczenie ustapilo po zatankowaniu zmiana map sensora i reduktora