Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Ładowarka Black&Decker nie ładuje

18 Maj 2018 12:37 795 6
  • Poziom 9  
    Witam serdecznie posiadam niedziałającą ładowarkę do B&D akumulatory 12v - A9252. Jestem totalnym laikiem dlatego najchętniej poszukuję osoby, która podjęłaby się naprawy tego urządzenia o ile oczywiście jest taka możliwość. Bądź o namiary do osób, które takimi rzeczami się zajmują. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Jeśli to nieco ułatwi sprawę mieszkam w woj śląskim Dąbrowa Górnicza.

Troszkę zdjęć urządzenia:
    Ładowarka Black&Decker nie ładuje20180518_1..814.jpg Download (1.41 MB) Ładowarka Black&Decker nie ładuje20180518_1..854.jpg Download (2.65 MB) Ładowarka Black&Decker nie ładuje20180518_1..914.jpg Download (1.95 MB) Ładowarka Black&Decker nie ładuje20180518_1..938.jpg Download (1.16 MB) Ładowarka Black&Decker nie ładuje20180518_1..000.jpg Download (1.44 MB)
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Uszkodzenie zapewne to przepalony bezpiecznik na uzwojeniu pierwotnym transformatora w zasilaczu. Znajdź jakiś punkt RTV w swojej okolicy, to potwierdzą i niskim kosztem naprawią.
  • Poziom 9  
    Dziękuję za pomoc.
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Równie dobrze może być uszkodzony transformator lub układ prostowniczy.
    A może wszystko jest sprawne tylko padnięta jest bateria i nie chce się już ładować.
  • Poziom 9  
    Baterie były na 100% sprawne ponieważ urządzenie było używane.
  • Poziom 39  
    miszon napisał:
    Baterie były na 100% sprawne ponieważ urządzenie było używane.
    No właśnie "była", co nie świadczy że nadal jest sprawna.
    Bateria ta składa się z dziesięciu ogniw, wystarczy że jedno z nich "umrze" i cały akumulator staje się bezużyteczny (można podjąć próbę jego reanimacji, wymieniając uszkodzone ogniwa). Lecz z tego co:
    miszon napisał:
    Jestem totalnym laikiem