Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControlSterControl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Internet router TL-WDR4300 wysoki ping podczas gier i oglądania filmów

18 Maj 2018 16:08 495 22
  • Poziom 5  
    Witam,
    zacznę od tego że jestem zielony i potrzebuję dokładnego wytłumaczenia przyczyny mojego problemu a także proszę o pomoc. Posiadam router TL-WDR4300 i tak samo jak na wcześniejszym routerze(zatem raczej wina nie jest po stronie routera) mam ogromny ping, nie tylko w grach. Najczęściej jest on w zakresie 100-200 ale w grze League of Legends i innych zależnych w 100% od internetu skacze nawet do 17 tysięcy :/(możliwe że po prostu sygnał zostaje przerwany a system jakiejś gry nalicza to prawie w nieskończoność) Oczywiście "lagi" nie są obecne cały czas podczas gry tylko raz na jakiś czas. Gdy korzystam rano z internetu na komputerze raczej w ogóle nie mam takich problemów, wieczorem jednak zagranie w coś/oglądanie filmów online bez ścinania się internetu graniczy z cudem(wieczorem najczęściej więcej osób korzysta z routera). W domu na parterze mieszkają trzy osoby, z którymi dzielę internet, a na "naszym"- pierwszym piętrze razem ze mną są dodatkowe 4 osoby. podłączony bezprzewodowo tylko na moim urządzeniu sprawia ogromne problemy, na innych komputerach baaardzo rzadko, ale też występują takie hece. Dodam, że mój komputer jest praktycznie na drugim końcu piętra, ale z racji, że mój dom to nie Willa Leopolda, myślę że ten router(TL-WDR4300) powinien sobie dobrze radzić. Wracając do tematu karty sieciowej posiadam kartę WIRELESS LAN PCI ADAPTER EDIMAX IEEE 802.11g Turbo Mode i 802.11b standard , która swoje lata ma i dlatego myślę, że to ona może być problemem. Czy możliwe jest, że problem siedzi w antence(karcie sieciowej), dzięki której odbieram sygnał od routera? Problem występuje od dawna, proszę o pomoc i wytłumaczenie co i jak. :)