Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toyota Corolla E12 - co polecacie , a czego nie do montażu lpg w E12 sedan 2004

zibi999 20 Maj 2018 23:01 369 11
  • #2 20 Maj 2018 23:37
    MIR_TECH
    Uczeń

    1.4 16v - a co może się stać? NIC. To jest niedobitek

    0
  • #3 21 Maj 2018 05:43
    kowal5
    Poziom 15  

    Zamontuj sobie sekwencję np STAGa, koniecznie na dobrych wtryskiwaczach np AC W02/03 lub Barracuda. Najważniejsze żeby ktoś Ci to poprawnie poskładał i wyregulował z uwzględnieniem korekt.

    0
  • #4 21 Maj 2018 13:49
    zibi999
    Poziom 13  

    @kowal5 dokładnie o tym słyszałem że te wtryski Barracuda lub Ac ... , planuje zainstalować również lubryfikację cena jest całkiem w porządku jak na koszt całej instalacji .
    Nie posiadasz takich informacji jakie są szklanki (jakiej grubości ) biorę każdą możliwość na przyszłość jak by coś się miało psuć ;)

    Jakie parametry nie powinny posiadać korekty jakie są normy ?:)

    0
  • #5 21 Maj 2018 14:20
    gimak
    Poziom 37  

    Wygląda na to, że silnik dokładnie taki sam jak w mojej corolli i u mnie od nowości siedzi Prins montowany w ASO Toyoty.
    Lubryfikacji u mnie nie ma i uważam ją za całkowicie zbędną. Co radzę zrobić przed montażem lub w trakcie montażu instalacji, to sprawdzenie jakie są luzy zaworowe i ich regulacja jeżeli luz na któryś zaworze zbliża się do min. Przy okazji regulacji luzów, za jednym mazaniem ustawić luzy na wszystkich zaworach w górnej granicy, szczególnie na wydechu oraz rozeznać jakie szklanki (nominały) są na poszczególnych zaworach. Znajomość nominałów szklanek ułatwi w przyszłości regulację luzów, bo po pomiarze luzów bez demontażu wałków rozrządu, będzie wiadomo jakie będą potrzebne szklanki.
    Dobrze też przed montażem instalacji, w czasie jazdy zdjąć przynajmniej wykresy korekt (szczególnie LTFT - powinna oscylować w zakresie -4 do +4%, czyli w okolicach 0% - u mnie chodzi od -2% do +3%) oraz wykresy sond lambda.
    Najniższy dostępny nominał szklanki to 06, co odpowiada grubości denka szklanki 5.06 mm.

    0
  • #7 21 Maj 2018 21:26
    kowal5
    Poziom 15  

    Lubryfikacji Ci nie polecam. Podstawa to poprawny montaż i strojenie. Możesz też założyć elektronikę z funkcją dotrysku benzyny i moim zdaniem to jest lepsze niż lubryfikacja. Lubryfikacja zanieczyszcza kolektor ssący i płacisz co jakiś czas za olej.

    0
  • #8 21 Maj 2018 21:48
    zibi999
    Poziom 13  

    Ale dotrysk przypadkiem nie jest w V gen instalacji ?
    Czy da się również w IV gen założyć ponieważ dokładnie się nie orientuję . Z lpg nie miałem zbyt wiele doczynienia.
    A jak oceniasz parametry że screenów ?

    0
  • Pomocny post
    #9 21 Maj 2018 23:41
    gimak
    Poziom 37  

    V generacja, to jest wtrysk ciekłego gazu. W IV generacji niektóre sterowniki podpierają się dotryskiem benzyny.
    Na screenach jest tylko sytuacja chwilowa i pełnego obrazu nie daje.

    0
  • #10 22 Maj 2018 13:13
    zibi999
    Poziom 13  

    Aha ok:) .
    Ja mam odczyty z OBD2 wersja na androida te odczyty.
    Nie mam pełnych danych zazwyczaj większość funkcji jest zablokowane .
    Nie mam programu które oferuje pełne logi.

    0
  • #11 22 Maj 2018 14:41
    gimak
    Poziom 37  

    Nie wiem co oferują programy na androida, bo nigdy z nimi nie miałem do czynienia. Korzystałem z kilku pod Win-em, ale nie wszystkie umożliwiały nagranie wyników i możliwość przedstawienia ich w postaci wykresów. Do moich celów najbardziej pasuje mi PCMScan. Umożliwia nagranie logów na trasie i późniejsze ich przeanalizowanie.

    0
  • #12 24 Maj 2018 17:32
    psooya
    Poziom 36  

    I tak polecą zawory i trzeba będzie korygować. Silnik ZZ... Wyregulowanie to katorga jak ktoś nie wie jak, a na zawory wydechowe typowe rozwiązania nie pomagają co nie oznacza, że nie da się tego ogarnąć. Wtryski tylko pojedyncze. KME TUR i stag qbox basic ogarnie jak ktoś ma wiedzę z tego obszaru którego nie ma w manualu i na szkoleniach.

    0