Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przeglądarka sie zawiesza po jakimś czasie oraz Malwarebytes się nie odpala

damsta121 21 Maj 2018 19:30 150 4
  • #1 21 Maj 2018 19:30
    damsta121
    Poziom 6  

    Witam, ostatnio zauważyłem, że po jakimś czasie przeglądarka mi się zawiesza. Zazwyczaj jest to chwilowa zawiecha, ale czasem muszę zresetować komputer :( ...
    Drugą dziwną rzeczą jaką zaobserwowałem jest to, że nie mogę odpalić Malwarebytes wyskakuje błąd z połączeniem, tak samo z HitmanPro nie wyszukuje kompletnie nic, Próbowałem zeskanować komputer programem COMODO z Pendrive lecz w około 50% skanowania wyskoczył komunikat o nieoczekiwanym zamknięciu systemu na niebieskim tle z taką oto buźką " :( " zrobiłem mały rekonesans na internecie i wychodzę z założenia, że to jakiś wirus mi się przypałętał na kompa ... ;/ ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić ?

    0 4
  • #2 21 Maj 2018 19:54
    krzychupar
    Poziom 40  

    Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
    ContextMenuHandlers1: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\ASCExtMenu_64.dll -> Brak pliku
    ContextMenuHandlers2: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\ASCExtMenu_64.dll -> Brak pliku
    ContextMenuHandlers3: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
    ContextMenuHandlers4: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\ASCExtMenu_64.dll -> Brak pliku
    Task: {CC37F359-0F80-4826-9ED1-0AF142DEC5BE} - System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (Damian) => C:\Program Files (x86)\IObit\Driver Booster\5.2.0\DriverBooster.exe
    HKU\S-1-5-21-2545664342-1875959544-2716453252-1000\...\Run: [GalaxyClient] => [X]
    HKU\S-1-5-21-2545664342-1875959544-2716453252-1000\...\MountPoints2: {9abf2e71-5570-11e7-8d7f-902b34aa0b47} - "F:\HiSuiteDownLoader.exe"
    HKU\S-1-5-21-2545664342-1875959544-2716453252-1000\...\MountPoints2: {bca68a84-6ac2-11e7-9b12-902b34aa0b47} - "H:\setup.exe"
    HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
    HKU\S-1-5-21-2545664342-1875959544-2716453252-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
    S3 BRDriver64_1_3_3_E02B25FC; \??\C:\ProgramData\BitRaider\support\1.3.3\E02B25FC\BRDriver64.sys [X]
    S3 cpuz143; \??\C:\WINDOWS\temp\cpuz143\cpuz143_x64.sys [X]
    U3 idsvc; Brak ImagePath
    EmptyTemp:

    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść w folderze, gdzie masz FRST.exe.
    Uruchom FRST i kliknij w Fix/Napraw.

    0
  • #3 21 Maj 2018 20:00
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Fixlist.txt dla FRST:
    ContextMenuHandlers1: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\ASCExtMenu_64.dll -> Brak pliku
    ContextMenuHandlers2: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\ASCExtMenu_64.dll -> Brak pliku
    ContextMenuHandlers4: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\ASCExtMenu_64.dll -> Brak pliku
    Task: {CC37F359-0F80-4826-9ED1-0AF142DEC5BE} - System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (Damian) => C:\Program Files (x86)\IObit\Driver Booster\5.2.0\DriverBooster.exe
    HKU\S-1-5-21-2545664342-1875959544-2716453252-1000\...\Run: [GalaxyClient] => [X]
    HKU\S-1-5-21-2545664342-1875959544-2716453252-1000\...\MountPoints2: {9abf2e71-5570-11e7-8d7f-902b34aa0b47} - "F:\HiSuiteDownLoader.exe"
    HKU\S-1-5-21-2545664342-1875959544-2716453252-1000\...\MountPoints2: {bca68a84-6ac2-11e7-9b12-902b34aa0b47} - "H:\setup.exe"
    S3 BRDriver64_1_3_3_E02B25FC; \??\C:\ProgramData\BitRaider\support\1.3.3\E02B25FC\BRDriver64.sys [X]
    S3 cpuz143; \??\C:\WINDOWS\temp\cpuz143\cpuz143_x64.sys [X]


    Zamiesc screen calego okna z: CrystalDiskInfo: http://portableapps.com/apps/utilities/crystaldiskinfo_portable

    0
  • #5 21 Maj 2018 23:06
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Odnośnie dysku, to wysoki parametr (01).
    By powiedzieć coś więcej, należało by wykonać jego skan za pomocą MHDD =>
    http://hddguru.com/software/2005.10.02-MHDD/
    i załączyć zdjęcie z widocznymi czasami dostępu do sektorów.

    Zamieść ponownie logi z FRST.

    0