Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki amplituner + głośniki do kina domowego

22 Maj 2018 09:59 321 3
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich. Postanowiłem jakiś czas temu że zainwestuje w jakieś lepszej jakości kino domowe. Wszystko miałem mniej więcej z góry ustalone aż do momentu w którym zacząłem szukać. Nie chciałem wydawać fortuny więc pierwszy wybór padł na Samsung HT-J4550, który swoją drogą przypadł do gustu mojej narzeczonej, ładnie wyglądający i cena znośna zważywszy na fakt że jakiś czas temu kupiłem za jej plecami Oleda c7 przez co prawie zapłaciłem życiem 😉 Dalsze zagłębianie się w tematykę kina domowego (dodam że jestem całkowicie zielony w tych sprawach) sprawiło że jednak postawił bym na jakiś amplituner + głośniki 5.0, a w późniejszym czasie dokupił bym subwoofer i dodatkowe głośniki do dolby atmos (choć niekoniecznie jeśli efekt jest znikomy). Gdzieś na forach znalazłem opinię że warto zainwestować w amplituner Onkyo TXNR 676 ze względu właśnie na dolby atmos i jakieś tam bajerki + głośniki Jamo S809 HCS + sub i głośniki dolby atmos z tej samej serii. Skusił bym się na ten zestaw i kto wie czy tego nie zrobię, ale jednak wolałbym nie płacić tyle za to wszystko z obawy o własne życie 😁 więc może drodzy forumowicze pomogli byście mi znaleźć coś tańszego ale nie tracącego dużo na jakości. Budżet to Max do 5-6 tyś (no chyba że będzie warto jeszcze naciągnąć). Pokój 20 m2 (ale za parę lat pewnie przeprowadzka i będzie większy). Do sprzętu będę chciał podłączyć ps4, nc+, laptopa. Oglądam filmy na laptopie online, netflix, gram dosyć sporo, na weekendy dużo muzyki. Ogólnie to bardzo mi zależy na dzwięku przestrzennym bo będzie to moje pierwsze "kino" i nie ukrywam że chciałbym zrobić Wow. Pytania:
    1. Co myślicie o zestawie który podałem (nawet jakbyście doradzili mi inny)?