Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MAN TGL 12 180 - błąd EDC 03778-10.

dawidlebron23 24 Maj 2018 11:41 609 3
  • #1 24 Maj 2018 11:41
    dawidlebron23
    Poziom 8  

    Witam, mam problem z MAN-em TGL 12180. Podczas jazdy gdy sciągnę noge z pedału gazu wyskakuje błąd EDC 03778-10. Co może być przyczyną? Na komputerze wyświetla się silnik na czerwono i trójkąt na czerwono . Błędy po chwili znikają.

    0 3
  • #2 24 Maj 2018 16:47
    darfur5
    Poziom 30  

    Ciśnienie w szynie common rail, wyciek paliwa lub czujnik ciśnienia lub okablowanie czujnika.

    0
  • #3 24 Maj 2018 17:03
    nicram1941
    Poziom 17  

    Utrata ciśnienia w szynie CR. Możliwe przyczyny: wtryskiwacze, pompa, zawór na szynie CR, zawór proporcjonalny na pompie CR, wyciek paliwa, zapchane filtry paliwa. Zacznij od wymiany filtrów. Jak nie pomoże, to szukaj ogarniętego diagnostę z komputerem lub zakładu specjalizującego się w układach paliwowych. Przy wymianie filtrów zwróć uwagę czy nie ma opiłków w paliwie.

    0
  • #4 24 Maj 2018 23:39
    pawcio7337
    Poziom 11  

    SPN 3778 CIŚNIENIE W RAIL: WYCIEK PODCZAS PRZESUNIĘCIA
    Wskazanie błędu: Centralna lampa usterki miga na czerwono podczas jazdy i podczas postoju,
    wskazanie "stop" na wyświetlaczu (priorytet 1)
    Strategia
    monitorowania:
    Kontrola szczelności wysokociśnieniowego układu hydraulicznego podczas
    przesuwania
    Skutek błędu: Zawór ograniczający ciśnienie może się otworzyć.
    Ograniczenie D08: 100 mg/suw
    Ograniczenie D20: 130 - 150 mg/suw
    Ograniczenie D26: 180 mg/suw
    Opis błędu: FMI 1: Za wysokie ciśnienie Rail
    FMI 10: Przerwa
    Wskazówka: W przypadku systemów ze smarowanymi paliwem pompami
    wysokociśnieniowymi przy wszystkich błędach, przy których otwierany jest
    zawór ograniczający ciśnienie (DBV), powodem błędu może być także zatkany
    przewód powrotny (np. zgięty przewód) do zbiornika paliwa.
    Przestrzegać schematów połączeń odnoszących się do pojazdu
    Kontrola Pomiar Usuwanie błędu
    Układ paliwowy Kontrolę należy przeprowadzić
    zgodnie z hydrauliczną listą
    etapów kontroli
    – Patrz lista etapów kontroli układu
    hydraulicznego
    Jednostka dozująca
    ZME (MProp/ZME)
    Pomiar oporności między pinem
    A08 a pinem A10
    Wartość zadana: 2,5 - 4,5 Ω
    – Sprawdzić przewody
    – Sprawdzić połączenia wtykowe
    – Wymienić ZME
    Czujnik ciśnienia szyny Sprawdzić połączenie wtykowe
    czujnika pod kątem chwiejnego
    styku
    – Naprawić lub wymienić wtyczkę
    – Wymienić czujnik ciśnienia w Rail
    Urządzenie sterujące
    EDC
    Kontrola zgodnie z informacją
    serwisową 334700
    – Zainstalować nowe oprogramowanie do sterownika.

    0