Witam, wymieniłem dzi¶ w Zetorze 6718 filtr oleju typu "b±k" na filtry PP z podstaw± od 7211 taka jak na zdjęciu:
Problem w tym, że po pracowałem na tym filtrze jakie¶ 2-3 godziny, i podczas jazdy, zobaczyłem że spada ci¶nienie oleju, zatrzymałem się, i okazało się że wywaliło olej przez odmę, i tu moje pytanie, czy można normalnie zmienić filtr typu b±k na pp bez żadnych problemów, czy trzeba jakie¶ przeróbki dokonać? Ja obstawiam że filtr pp dostałem nie od tego pojazdu, i się zablokował, dlatego wywaliło, Ci¶nienie po wymianie b±ka na pp na zimnym na obrotach 5 atm, na wolnych 4, na gor±cym ( 80 stopni ) wysokie obroty 4, niskie 2 atm.
Pozdrawiam!
Dodam tylko że przez 2 godziny było, okej, a większo¶ć oleju wygoniło podczas jazdy, na odcinku 100 metrów

Problem w tym, że po pracowałem na tym filtrze jakie¶ 2-3 godziny, i podczas jazdy, zobaczyłem że spada ci¶nienie oleju, zatrzymałem się, i okazało się że wywaliło olej przez odmę, i tu moje pytanie, czy można normalnie zmienić filtr typu b±k na pp bez żadnych problemów, czy trzeba jakie¶ przeróbki dokonać? Ja obstawiam że filtr pp dostałem nie od tego pojazdu, i się zablokował, dlatego wywaliło, Ci¶nienie po wymianie b±ka na pp na zimnym na obrotach 5 atm, na wolnych 4, na gor±cym ( 80 stopni ) wysokie obroty 4, niskie 2 atm.
Pozdrawiam!
Dodam tylko że przez 2 godziny było, okej, a większo¶ć oleju wygoniło podczas jazdy, na odcinku 100 metrów