Witam jak w temacie, DAF XF 105 410 2007rok, kierowca zjechal z ostrzezeniem silnika. "Kasownikiem" nie moge skasowac błedu, pojawia sie cały czas. Auto pracuje normalnie, pobiera AdBlue, ma moc. Nie mam mozliwosci podlaczenia testera a auto w poniedzialek rano jedzie w trase. Po zdjeciu pokrywy bezpiecznikow - bezpieczniki ok. Auto było odpalone bez właczonych swiateł okolo 10 minut i po sprawdzeniu organoleptycznym stwierdziłęm ze bardzo goracy jest przekaźnik g426 (od systemu elektrycznego). Po wyłaczeniu zapłonu stygnie. Po właczeniu tylko zapłonu reszta odbiornikow wyłaczona, zasilane Tacho i lodówka przekaznik robi sie ciepły po upływie ok 30 sekund. Czy to normalne? Podmieniałem z innym przeźnikiem i reakcja ta sama. Moze ktos podpowie co moze byc przyczyną? Czy pouszczac auto w trase czy szukac przyczyny grzania przekaznika i czy jest jakas mozliwosc odczytania na szybko kodu błedu bez testera?