Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Tigra \'06 1.4 - Samoczynne włączanie i wyłączanie się alarmu w Oplu Tigrze (an

daniox101 28 May 2018 12:23 552 3
    daniox101
    Level 2  
    Witam, od dwóch dni bez żadnego powodu samochód Opel Tigra 1.4 z 2006r. "wyje" od godzin porannych (6-7 rano) do popołudniowych. W nocy cisza. Alarm nie jest uzbrajany a pomimo tego po ok. 20 minutach od zamknięcia samochodu załącza się sygnał (głośne wycie coś w stylu sygnału policyjnego), jednakże światła nie migają, więc nie wiem czy jest to wina alarmu czy też jakiegoś zabezpieczenia. Samochód stoi pod domem i nie reaguje na ruch, nawet jeśli się koło niego przechodzi. Jak możecie wywnioskować ze sposobu w jaki piszę, jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o auta, dlatego byłbym wdzięczny za jakiekolwiek porady. Dodam, że sprawdzałem bezpieczniki i te które śniedziały poprzecierałem, po czym wyjąłem na parę minut akumulator i podłączyłem ponownie. Problem nie ustąpił. Czym to może być spowodowane? Czy istnieje możliwość wyłączenia tego zabezpieczenia w jakiś prosty sposób? Bardzo dziękuję za wszelką pomoc.

P.S. Podczas odkręcania akumulatora była sytuacja w której włączył się i wspomniany wcześniej sygnał i klakson praktycznie w jednym momencie. Co dziwne, wczoraj podczas jazdy do sklepu, na skrzyżowaniu samochód zaczął wyć nawet na włączonym silniku, podczas jazdy.
    kindlar
    Level 41  
    Jedź do elektryka niech ci to ogarnie. Może izolacja gdzieś przetarta.
    daniox101
    Level 2  
    Jutro zamierzam wstawić auto do mechanika, bo i tak wymieniam rozrząd, więc może jak podepnie się pod komputer, dojdzie dlaczego tak się dzieje...
    g107r
    Level 41  
    A zlokalizowałeś tego "wyjca" pod maską ?