Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Malwarebytes problem ze skanowaniem

komoras98 30 Maj 2018 14:11 483 20
  • #1 30 Maj 2018 14:11
    komoras98
    Poziom 5  

    Witam prosiłbym o pomoc z programem firmy malwarebytes edycja darmowa, mianowicie gdy odpalam skanowanie zaraz po instalacji jakies 10sek. wyskakuje mi błąd podczas skanowania. "Malwarebytes napotkał błąd podczas skanowania" noi oczywiście spróbuj ponownie lub zamknij nie wiem dlaczego tak się dzieje dodam tylko że kiedyś skanowałem komputer malwarebytes i wszystko działało normalnie a teraz takie coś ;/ Malwarebytes problem ze skanowaniem

    0 20
  • Pomocny post
    #4 30 Maj 2018 15:03
    krzychupar
    Poziom 40  

    Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
    Task: {361CB840-1BB4-4BC4-B7C9-F1B0F6DA7B5D} - System32\Tasks\AVG\Overseer => C:\Program Files\AVG\Antivirus\setup\overseer.exe
    Hosts:
    BootExecute: autocheck autochk * sdnclean64.exe
    GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
    HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
    HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
    SearchScopes: HKLM -> DefaultScope - brak wartości
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4062896054-3702795878-4238125745-1000 -> {C0C3A6C6-03BC-4195-8FCB-AEA091301353} URL =
    S3 cpuz143; \??\C:\Windows\temp\cpuz143\cpuz143_x64.sys [X]
    S4 IMFMBRProtect; \??\C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Malware Fighter\drivers\win7_amd64\IMFMBRProtect.sys [X]
    S4 IMFSafeBox; \??\C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Malware Fighter\drivers\win7_amd64\IMFSafeBox.sys [X]
    S3 MSICDSetup; \??\D:\CDriver64.sys [X]
    S3 NTIOLib_1_0_C; \??\D:\NTIOLib_X64.sys [X]
    S1 ZAM; \??\C:\Windows\System32\drivers\zam64.sys [X]
    S1 ZAM_Guard; \??\C:\Windows\System32\drivers\zamguard64.sys [X]
    2018-05-29 11:57 - 2018-05-29 12:47 - 000000000 ____D C:\Users\Użytkownik\AppData\Local\Avg
    2018-05-29 11:56 - 2018-05-29 11:56 - 000000000 ____D C:\Windows\System32\Tasks\AVG
    2018-05-29 11:55 - 2018-05-29 11:55 - 000000000 ____D C:\Program Files\Common Files\AVG
    EmptyTemp:

    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść w folderze, gdzie masz FRST.exe.
    Uruchom FRST i kliknij w Fix/Napraw.

    0
  • #5 30 Maj 2018 15:18
    komoras98
    Poziom 5  

    Wykonałem to i dalej nie moge wykonać skanowania malwarebytes ;/ dodać log z naprawy?
    RE:zamieściłem log z naprawy

    0
  • Pomocny post
    #6 30 Maj 2018 22:28
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    komoras98 napisał:
    dodać log z naprawy?

    Zamieść ponownie logi z FRST.

    0
  • #7 30 Maj 2018 22:51
    komoras98
    Poziom 5  

    RADU23 napisał:
    komoras98 napisał:
    dodać log z naprawy?

    Zamieść ponownie logi z FRST.


    Łap jeśli mógłbyś mi wytłumaczyć co tam robią jakieś logi z internet explorera albo firefoxa jesli ja nigdy takich przegladarek nie uzywalem na komputerze owszem explorer jest ale nie używany.

    0
  • #8 30 Maj 2018 22:59
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Otwórz notatnik i wklej zawartość:

    Cytat:
    HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
    HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=msnhome
    HKU\S-1-5-21-4062896054-3702795878-4238125745-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
    FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Brak pliku]
    FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Brak pliku]
    R3 MBAMSwissArmy; \SystemRoot\System32\Drivers\mbamswissarmy.sys [X]
    2018-05-30 20:22 - 2018-05-30 20:22 - 000000000 ____D C:\AdwCleaner


    Zapisz jako fixlist.txt obok FRST.exe i w FRST kliknij "FIX" "Napraw".

    Po wykonaniu uruchom komputer ponownie i spróbuj czy MBAM działa.

    0
  • #9 30 Maj 2018 23:11
    komoras98
    Poziom 5  

    RADU23 napisał:
    Otwórz notatnik i wklej zawartość:

    Cytat:
    HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
    HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=msnhome
    HKU\S-1-5-21-4062896054-3702795878-4238125745-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
    FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Brak pliku]
    FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Brak pliku]
    R3 MBAMSwissArmy; \SystemRoot\System32\Drivers\mbamswissarmy.sys [X]
    2018-05-30 20:22 - 2018-05-30 20:22 - 000000000 ____D C:\AdwCleaner


    Zapisz jako fixlist.txt obok FRST.exe i w FRST kliknij "FIX" "Napraw".

    Po wykonaniu uruchom komputer ponownie i spróbuj czy MBAM działa.


    Niestety dalej nie działa.

    0
  • #12 30 Maj 2018 23:47
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Dziwne.

    A wykonaj jeszcze taki fixlist:

    Cytat:
    S3 Origin Client Service; "C:\Program Files (x86)\Origin\OriginClientService.exe" [X]

    0
  • #13 30 Maj 2018 23:56
    komoras98
    Poziom 5  

    Origin Client Service => serwis nie znaleziono.

    0
  • #15 31 Maj 2018 00:29
    komoras98
    Poziom 5  

    To nieźle po pierwszym włączeniu trybu awaryjnego system sie załadował do pulpitu i nagle wyskoczył blue screen zrestartowałem komputer i znowu odpaliłem tryb awaryjny tym razem normalnie odpalił ale błąd ten sam.
    +Adwcleaner usunął jakieś Tracking keys + Reset Winsock

    0
  • #16 31 Maj 2018 00:31
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Nie masz włączonej jakiejś zapory?

    0
  • #17 31 Maj 2018 00:33
    komoras98
    Poziom 5  

    RADU23 napisał:
    Nie masz włączonej jakiejś zapory?

    No tylko zapore systemu windows.

    0
  • Pomocny post
    #18 31 Maj 2018 00:36
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Wyłącz zaporę i spróbuj.

    0
  • #19 31 Maj 2018 00:39
    komoras98
    Poziom 5  

    Dalej nie działa ;/ ręce opadają tak myśle czy to może nie przez trojana którego jakiś czas temu wykrył program Microsoft security essentials ale nazwy tego trojana nie pamiętam gdyż go odrazu usunąłem.

    0
  • #20 31 Maj 2018 00:43
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Skoro został wykryty i usunięty to nie powinien on stanowić problemu.

    Czy po wyłączeniu zapory uruchomiłeś ponownie system?

    0
  • #21 31 Maj 2018 00:58
    komoras98
    Poziom 5  

    Właśnie tak zrobiłem i cały czas to samo.

    0