Witam,
przez 2 dni miałem wyświetlający się błąd w module ACM 63F0E0.
Auto świeżo kupione stało około pół roku u handlarza. W momencie zakupu adblue było prawie pełno.
Nagle wczoraj po zatankowaniu w drodze powrotnej do Polski auto weszło w tryb awaryjny i nie można było jechać szybciej niż 20km/h.
Udało mi się zjechać powoli na serwis mercedesa i mechanik pokasował błędy wymienił filtr adblue i mówił że dalej pompa nie buduje ciśnienia. Zrobiła się 16 wystawili auto przed serwis, ponieważ oni już zamykają.
Po wyksowaniu błędów auto powróciło do stanu sprzed tankowania czyli jest wyświetlany błąd o ograniczonej mocy ale można normalnie jechać - brak zabudowy.
Moje pytanie jest czy jeśli wyruszę w takim stanie autem w dalszą podróż do Polski to czy może przejść w stan ograniczenia prędkości w trakcie jazdy czy tylko tak się dzieje po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta? Czy jeśli go nie zgasze ani razu w trakcie powrotu do kraju będę mógł jechać cały czas z normalną prędkością, a nie tak jak wczoraj 20 km/h?
przez 2 dni miałem wyświetlający się błąd w module ACM 63F0E0.
Auto świeżo kupione stało około pół roku u handlarza. W momencie zakupu adblue było prawie pełno.
Nagle wczoraj po zatankowaniu w drodze powrotnej do Polski auto weszło w tryb awaryjny i nie można było jechać szybciej niż 20km/h.
Udało mi się zjechać powoli na serwis mercedesa i mechanik pokasował błędy wymienił filtr adblue i mówił że dalej pompa nie buduje ciśnienia. Zrobiła się 16 wystawili auto przed serwis, ponieważ oni już zamykają.
Po wyksowaniu błędów auto powróciło do stanu sprzed tankowania czyli jest wyświetlany błąd o ograniczonej mocy ale można normalnie jechać - brak zabudowy.
Moje pytanie jest czy jeśli wyruszę w takim stanie autem w dalszą podróż do Polski to czy może przejść w stan ograniczenia prędkości w trakcie jazdy czy tylko tak się dzieje po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta? Czy jeśli go nie zgasze ani razu w trakcie powrotu do kraju będę mógł jechać cały czas z normalną prędkością, a nie tak jak wczoraj 20 km/h?