Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem - Błąd w trakcie uruchamiania się komputera

osacek96 31 Maj 2018 22:48 363 22
  • #1 31 Maj 2018 22:48
    osacek96
    Poziom 5  

    Witam wszystkich użytkowników.
    W trakcie uruchamiania komputera wyświetla mi się błąd o treści:
    "Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku HertzesReinterpretin.dll
    Nie można odnaleźć określonego modułu"
    Ekran startowy nie wyświetla się. Pomocy

    0 22
  • #2 31 Maj 2018 23:00
    Piterixos
    Poziom 27  

    Podaj konfigurację komputera i wrzuć smart dysku. W trybie awaryjnym tez się nie uruchamia?

    Problem pojawił się od tak, nagle bez powodu?

    0
  • #3 31 Maj 2018 23:10
    osacek96
    Poziom 5  

    W trybie awaryjnym o dziwo uruchamia się bez zarzutów. Nie do końca rozumiem co mam podać

    0
  • #4 31 Maj 2018 23:17
    Piterixos
    Poziom 27  

    Pobierz i odpal CrystalDiskInfo, wrzuć screenshot.

    Podaj chociaż model systemu.

    0
  • #5 31 Maj 2018 23:17
    Robert B
    Poziom 43  

    osacek96 napisał:
    Nie do końca rozumiem co mam podać

    A wypadałoby przeczytać, co jest tu wymagane:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2367809.html

    0
  • #6 31 Maj 2018 23:38
    osacek96
    Poziom 5  

    Piterixos napisał:
    Pobierz i odpal CrystalDiskInfo, wrzuć screenshot.

    Podaj chociaż model systemu.

    Problem - Błąd w trakcie uruchamiania się komputera
    Problem - Błąd w trakcie uruchamiania się komputera

    Post edytowany

    0
  • #7 01 Cze 2018 00:50
    dt1
    Moderator - Komputery Serwis

    Temat aż prosi się o usunięcie, bo do tej pory nie została podana nawet połowa z informacji, które powinny zostać podane w pierwszym, otwierającym poście. Nawet połowa informacji o stanie dysku została podana, bo nawet uznał Kolega, że tylko górna część danych z CrystalDiskInfo jest ważna. A dolna już nie.

    Dalej nie wiadomo, jaki jest Windows. Kryształowa kula mówi, że możesz spróbować w trybie awaryjnym przywrócić system do dnia, w którym jeszcze działał poprawnie. Jeśli kryształowa kula się myli, to przyłóż się trochę do problemu, bo to Twój problem, a czym dokładniej go opiszesz i czym więcej danych dostarczysz, tym większe szanse masz na to, że ktoś Ci pomoże go rozwiązać. To Tobie powinno zależeć, a póki co widać, że bardziej zależy innym.

    0
  • #8 01 Cze 2018 16:41
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Zamiesc logi z FRST, ze skanowania. W zalaczniku (addition.txt oraz frst.txt).

    0
  • #9 03 Cze 2018 22:19
    osacek96
    Poziom 5  

    Kolobos napisał:
    Zamiesc logi z FRST, ze skanowania. W zalaczniku (addition.txt oraz frst.txt).


    Proszę bardzo

    PS. Edytowałem wcześniejszą wiadomość i wstawiłem screenshoty według instrukcji. Dodałem do tego również brakującą część.
    Przepraszam wszystkich najmocniej. Wiem że to słabe wytłumaczenie, ale to mój pierwszy post tutaj

    0
  • #10 03 Cze 2018 22:41
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Nie uzywaj combofix!

    Odinstaluj CPUID CPU-Z 1.77

    Zgraj zakladki z Firefox i usun katalog proflu przegladarki: C:\Users\asdf\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\41A66E7E5EE1

    Obok frst.exe utworz plik Fixlist.txt z zawartoscia:
    HKU\S-1-5-21-2993913819-1885681933-2139379641-1000\...\ChromeHTML: -> "%Programfiles%\Internet Explorer\iexplore.exe" "%1" <==== ATTENTION
    ContextMenuHandlers1_S-1-5-21-2993913819-1885681933-2139379641-1000: [GGDriveMenu] -> {E68D0A55-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => -> No File
    ContextMenuHandlers4_S-1-5-21-2993913819-1885681933-2139379641-1000: [GGDriveMenu] -> {E68D0A55-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => -> No File
    ContextMenuHandlers5_S-1-5-21-2993913819-1885681933-2139379641-1000: [GGDriveMenu] -> {E68D0A55-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => -> No File
    Task: {0F9CAD8E-5A10-40F9-9E29-65051D7BFE2D} - System32\Tasks\asdfFunicularTreacheryV2 => rundll32.exe HertzesReinterpreting.dll,main 7 1 <==== ATTENTION
    Task: {13240650-F9B9-4895-94CD-505271BC9954} - System32\Tasks\{7DCE203C-B783-4516-AF3A-B34B8E5EA0BC} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a "C:\Users\asdf\Downloads\Ret\The Returning (paczka by MatiX)\3 - Spolszczenie_Returning.exe" -d "C:\Users\asdf\Downloads\Ret\The Returning (paczka by MatiX)"
    Task: {3E0D1331-BE7D-4C9C-AD67-79FD46A1A14D} - System32\Tasks\{A50E9080-9C78-41F2-B3D8-C612A596E094} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a "f:\bethesda.net launcher\bethesdanetlauncher.exe" -c bethesdanet://uninstall/5
    Task: {4BE4E027-5B22-467B-9EAA-5365AB730EA7} - System32\Tasks\Browser Updater Task(Core) => C:\Program Files (x86)\QQBrowser\Update\72E7E8B1278ACF773D57CF67DBC65F4A\Update\BrowserUpdate.exe [2016-04-25] (Tencent) <==== ATTENTION
    Task: {753E95A8-1411-4F5D-83BC-9F123A5A8086} - System32\Tasks\{9B9DF0F7-201E-409B-AD2E-0753C84FED64} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\InstallShield Installation Information\{0CF77150-B480-4F9F-8100-FF410AC86EE3}\setup.exe" -c -runfromtemp -l0x0015 -removeonly
    Task: {A4202D66-B567-4B54-A9A9-AA302AB54A65} - System32\Tasks\{9F6C3A0C-1945-43FC-BE61-4176F9EA8A3E} => C:\Program Files (x86)\JoWood\Gothic II\System\Gothic2.exe
    Task: {A66143D4-0852-42FF-AEA7-5E62CE594343} - \Cegush Helper -> No File <==== ATTENTION
    HKU\S-1-5-21-2993913819-1885681933-2139379641-1000\...\Policies\Explorer: []
    FF Extension: (No Name) - C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\saffplg.xpi [not found]
    FF Homepage: Mozilla\Firefox\Profiles\41A66E7E5EE1 -> hxxp://www.yessearches.com/?ts=AHEqAX8mB3QpB0...3D57CF67DBC65F4A&ptid=dam&mode=ffseng
    FF NewTab: Mozilla\Firefox\Profiles\41A66E7E5EE1 -> hxxp://www.yessearches.com/?ts=AHEqAX8mB3QpB0...3D57CF67DBC65F4A&ptid=dam&mode=ffseng




    FF Extension: (GsearchFinder) - C:\Users\asdf\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\41A66E7E5EE1\Extensions\@E9438230-A7DF-4D1F-8F2D-CA1D0F0F7924.xpi [2016-05-02] [Legacy]
    FF SearchPlugin: C:\Users\asdf\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\41A66E7E5EE1\searchplugins\DD1B66D4.xml [2016-05-02]
    CHR HomePage: Default -> hxxp://www.istartsurf.com/?type=hp&ts=143...om=cor&uid=ST380215A_9RX3GD86XXXX9RX3GD86
    CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www.istartsurf.com/?type=hp&ts=1433953016&z=9f2a1325be7e81cea110c07gbz9cac8tfw8cfe6g8z&from=cor&uid=ST380215A_9RX3GD86XXXX9RX3GD86"
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [X]
    S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
    S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
    S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
    2018-05-27 13:48 - 2018-05-27 13:48 - 000012214 _____ C:\ComboFix.txt
    2018-05-27 13:48 - 2016-11-16 13:45 - 000000000 ____D C:\Qoobox
    2018-05-24 14:20 - 2017-09-22 12:33 - 000003148 _____ C:\Windows\System32\Tasks\{A50E9080-9C78-41F2-B3D8-C612A596E094}
    2018-05-24 14:20 - 2017-09-22 12:30 - 000003288 _____ C:\Windows\System32\Tasks\{9B9DF0F7-201E-409B-AD2E-0753C84FED64}
    2018-05-24 14:20 - 2016-10-18 21:19 - 000002978 _____ C:\Windows\System32\Tasks\{9F6C3A0C-1945-43FC-BE61-4176F9EA8A3E}
    2018-05-24 14:20 - 2016-09-13 15:12 - 000003304 _____ C:\Windows\System32\Tasks\{7DCE203C-B783-4516-AF3A-B34B8E5EA0BC}
    2018-05-24 14:20 - 2016-05-04 07:20 - 000009426 _____ C:\Windows\System32\Tasks\Browser Updater Task(Core)
    2018-05-24 14:20 - 2016-05-02 23:31 - 000003450 _____ C:\Windows\System32\Tasks\asdfFunicularTreacheryV2
    2017-01-15 00:51 - 2017-04-07 23:05 - 000000005 _____ () C:\Program Files (x86)\is.dat
    2017-01-15 00:52 - 2017-01-15 00:52 - 000016384 _____ () C:\Program Files (x86)\uik.dat

    W FRST wybierz Napraw.

    Usun katalog C:\FRST i to wszystko.

    0
  • #11 03 Cze 2018 22:47
    osacek96
    Poziom 5  

    Gdzie znajdę "FRST.exe"?

    0
  • #12 03 Cze 2018 22:54
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    F:\FRST64 (2).exe

    0
  • #13 03 Cze 2018 23:26
    osacek96
    Poziom 5  

    Problem - Błąd w trakcie uruchamiania się komputera
    Gdy wybieram opcję "fix", wyświetla mi się taki komunikat

    0
  • #14 03 Cze 2018 23:39
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Musisz wykonać to w taki sposób:

    1. Otwórz notatnik i wklej zawartość:
    Tutaj wklej zawartość (skrypt) który zamieścił powyżej @Kolobos

    2. Następnie
    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść w folderze, gdzie masz FRST.exe.
    Uruchom FRST i kliknij w Fix/Napraw.

    0
  • #15 04 Cze 2018 00:09
    osacek96
    Poziom 5  

    W porządku, wygląda na to że błąd już się nie pojawia, jednak w dalszym ciągu nie uruchamia się ekran startowy. Czarny ekran

    0
  • #16 04 Cze 2018 00:18
    Piterixos
    Poziom 27  

    Jeśli problem nie został w pełni rozwiązany to powinieneś wrzucić nowe logi.

    0
  • #17 04 Cze 2018 08:34
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Jaki ekran startowy? Z logo Windows? Jezeli tak to moze tak zostac, nie jesto do niczego potrzebny skoro system startuje poprawnie. Nie ma to tez zwiazku z infekcja.

    0
  • #18 04 Cze 2018 11:30
    osacek96
    Poziom 5  

    Chodzi o to że w momencie kiedy powinien wyświetlić się pulpit, nie wyświetla się kompletnie nic(tryb awaryjny w dalszym ciągu działa jak należy)

    0
  • #19 04 Cze 2018 14:49
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Uruchom menadzer zadan (alt+ctrl+del), uruchom nowe zadanie: explorer.exe i sprawdz czy sie wlaczy.

    Zamiesc tez nowe logi z FRST, ze skanowania.

    Zrob pelny skan przy pomocy Mbam i usun to co wykryje:
    http://www.bleepingcomputer.com/download/malwarebytes-anti-malware/
    oraz http://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/launch.exe

    Uzyj AdwCleaner, opcja Scan/Szukaj i Clean/Usun: http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

    0
  • #20 04 Cze 2018 17:29
    osacek96
    Poziom 5  

    Kolobos napisał:
    Uruchom menadzer zadan (alt+ctrl+del), uruchom nowe zadanie: explorer.exe i sprawdz czy sie wlaczy.

    Zamiesc tez nowe logi z FRST, ze skanowania.

    Zrob pelny skan przy pomocy Mbam i usun to co wykryje:
    http://www.bleepingcomputer.com/download/malwarebytes-anti-malware/
    oraz http://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/launch.exe

    Uzyj AdwCleaner, opcja Scan/Szukaj i Clean/Usun: http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/


    Menadżer zadań się nie otwiera
    Logi podsyłam w załączniku
    Wszelkie zalecone skany wykonałem jednak nie odniosło to efektów

    0
  • #21 04 Cze 2018 19:55
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Nic sie nie wyswietla po nacisnieciu alt+ctrl+del?

    Odinstaluj na razie avast.

    0
  • #22 04 Cze 2018 23:07
    osacek96
    Poziom 5  

    Kolobos napisał:
    Nic sie nie wyswietla po nacisnieciu alt+ctrl+del?

    Odinstaluj na razie avast.

    Wyświetla, do momentu wybrania Menadżera Zadań. Kiedy wchodzę w tą pozycję z powrotem czarny ekran

    0
  • #23 05 Cze 2018 08:10
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Po odinstalowaniu Avast cos sie zmienilo?

    0