Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AM6 2T - Przerywa i dławi się

02 Cze 2018 17:15 1341 1
  • Poziom 8  
    Witam

    Mam problem z swoim Keeway TX z silnikiem AM6

    Dd kiedy go kupiłem używanego,z chińskim cylindrem 90 chodził całkiem dobrze choć nie nalezał do najmocniejszych, z gps jakieś 80 km/h maks, po paru tygodniach jazdy kiedy jechałem na 5/6 biegu z manetką odkręconą do końca nagle jak by coś chwycił i zaczał przerywać, stało się to tak nagle.

    Od tamtego czasu cały czas silnik na wyższych obrotach przerywa i dławi się...czasem przez chwile pojedzie ładnie ma moc i zaraz znów przerywa,Ładnie chodzi jedynie kiedy mam odkręconą manetkę na 1/4 wtedy chodzi równo, gładko i jest ok później 2/4 lub 3/4 manetki to dławi się i jak by odcina go dopiero przy całej manetce 4/4 zaczyna jechać i dośc często przerywa, zwłaszcza tak od 4 /5 biegu to już nie da rady jechać trzeba redukować bieg, nadal przerywa ale mimo wszystko jakoś go rozpędza. Najwygodniejsza jazda to gdy mam tą 1/4 manetki.Podjechać pod górkę to tragedia dla niego.

    Odpala ładnie od pierwszego - drugiego kopa na zimnym silniku z właczonym ssaniem na maksa inaczej nie, jak już się nagrzeje i właczę mu ssanie na maska to natychmiastowo dławi się i gaśnie dlatego jeżdzę na całkwoicie wyłączonym ssaniu.

    Od tamtego czasu, został przeczyszczony gaźnik dokładnie kompresorem, wymieniony został kranik , przewody paliwowe, filtr paliwa,filtr potwierza z gąbki na stożek siatka (gabka była juz dosć wysłużona) również dosć dokładnie uszczelniliśmy z mechanikiem gaźnik jak i króciec ssący silikonem.Testowałem również różne świecie br7es jak i br9es, która teraz obecnie jest.Zmierzyłem kompresje okazało się,że miał tylko 3,5 bar.Został wymieniony na nowy cylinder tłok głowica na chińską 90 rózową.obecnie jest na dotarciu i niestety nic nie naprawiło mojego problemu.świeca rownież daje bardzo duzą ładną niebieską iskrę.Regulacja niestety nie pomaga za wiele ciągle to samo :(
    Olej mieszam sam w baku 100ml oleju na 5 litrow paliwa.

    Męcze się i męcze,niestety ale cały czas musze tak jeździć i nic nie mogę z tym zrobić...Mi jak i mechanikowi brak pomysłów co to może dalej być.Jak myslicie co może mu dolegać ? Proszę o pomoc.

    AM6 2T - Przerywa i dławi się AM6 2T - Przerywa i dławi się

    Filmik jak chodzi:

    Link
    AM6 2T - Przerywa i dławi się
  • Poziom 39  
    Nie żaden AM6 tylko podróbka 1E40.
    Proponuję zmienić mechanika.
    Powiedz co za wydech masz, bo na pewno nie jest to oryginał.
    W tym silniku jest minimalnie zmieniony skok tłoka oraz średnica cylindra. CPI ma cylinder ze zmienioną flanszą wydechu. Jak się zgrywa wysokość cylindra z wysokością tłoka? Ile wynosi squish?
    Gaźnik nie jest oryginalny. Tak więc zachodzi konieczność dokładnej regulacji. W domowych warunkach miesiąc czasu + części strojeniowe za jakieś 500 zł. Tak na oko za duża lub za mała dysza główna. Pseudotuningowe filtry powietrza wymień na oryginał, to będzie łatwiej zestroić. Jeżeli jest tam perfidna zwężka na 11 mm to trzeba ją rozwiercić.
    Wysokie obroty biegu jałowego - gaźnik wyregulowany na bardzo ubogą mieszankę lub łapie lewe powietrze lub nieszczelność komory korbowej silnika.
    Sprawdziłbym także zapłon, bo Keewaye słynęły z blokad. Ten silnik musi kręcić 10000 RPM, bo z blokadą na 7000 RPM nie będzie jeździł. Nie wiem czy masz zapłon taki sam jak w CPI.
    No i przekręć to lusterko tak aby było w nim widać jak Ciebie samochody wyprzedzają.