Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel astra g z16xe - Kolektor wydechowy klekotanie

hikarrim733 24 Jul 2018 06:32 8913 101
Texa Poland
  • Texa Poland
  • #62
    hikarrim733
    Level 7  
    Co do cewki po zakupie miałem bremi teraz kupiłem NGK jezdzilem parę miesięcy zaczął chodzić na 3gary oddałem na reklamacje dali nowa i już jest masakra. A jakiej firmy były oryginalne Delphi? Może dopłacę a ta niech zabierają. I jak ktoś wie jakie numery to bym prosił.
  • #64
    hikarrim733
    Level 7  
    Teraz będę wiedział na przyszłość cewka oddana zobaczymy co będzie. A może miałeś kiedyś taki przypadek że przy odpalaniu podczas kręcenia jest taka przerwa sekundowa kontrolki gasną i się pojawiają i autko odpala tak jakby ktoś odpiął Aku i szybko podpiął. Klemy poczyszczone napięcie wzrosło o jakiś 1V 14,6V chyba było jak dobrze panietam.
  • #66
    hikarrim733
    Level 7  
    No właśnie rozrusznik od czasu do czasu zawyje ale chyba by nie gasły kontrolki i podświetlenie zegarów. A napięcie może się pomyliłem może było 14,2 14,4 coś takiego.
  • Texa Poland
  • #68
    hikarrim733
    Level 7  
    Tak napięcie przy ładowaniu wszystko pogaszone.
  • #70
    hikarrim733
    Level 7  
    Myślę że to nie wina zegara bo rozrusznikiem też przestaje kręcić na sekundę światła gasną takie odcięcie zasilania chwilowe
  • #72
    hikarrim733
    Level 7  
    Chyba się uspokoiło to bo narazie kasy dobrze. A wiesz może jakie napięcie powinno być na cewce?
  • #74
    hikarrim733
    Level 7  
    No na listwie zapłonowej na kostce?
    I może polecasz jakiś interfejs diagnostyczny niedrogi? Aktualnie myślę nad maxiecu ale opinie są podzielone.
  • #75
    bubu1769
    Level 41  
    Cewki zapłonowe są na 12V, stały plus i sterowane masą z ECU.
    Co do interfejsu to ja oprócz ryżowego OP-COM-a mam też ryżowego DS150E z Aliexpress, koszt około 150zł i w sumie do tego co potrzebuje mi wystarcza, dość uniwersalny, łatwy i bezpieczny.
    Do Renault używam jeszcze programów DTT4ALL i PYREN działającymi ze zwykłym ELM327 po CAN-nie ale trzeba z nimi uważać bo idzie łatwo uwalić sterowniki jak się nie wi co robi.
  • #77
    bubu1769
    Level 41  
    OP-COM-a od Chińczyków kupisz za 50zl i to pewniaka który się nie wysypie po aktualizacji firmware. 150zl kosztuje DS150. Nad MaxiEcu też się kiedyś zastanawiałem ale koszt samego interfejsu i dalej oprogramowania jak do prywatnego użytku to dla mnie za dużo.
  • #78
    hikarrim733
    Level 7  
    Sam już nwm stara cewkę już te pada i zastanawiam się czy to wina ECU. Napięcie niby na F i E na zapłonie 12.5v ładowanie 13.9v
  • #79
    hikarrim733
    Level 7  
    BuBu a może orientujesz się czy można zmienić przepustnice na linkę?
  • #81
    hikarrim733
    Level 7  
    Czyli ECU przewody? Czy oprogramowanie tylko.
  • #83
    hikarrim733
    Level 7  
    Najwyżej dojezdzic ten silnik i pchać większy. Jak już progi i podłużnice mam nowe.. tylko jaki silnik upchac bo myślałem nad x20xer ale nigdzie nie znajdę do kupienia. I jeszcze pytanie w sprawie tego zbiorniczka na odmę a mianowicie chodzi mi o ten wężyk co idzie do przepustnicy z prawej strony nim olej nie będzie leciał do dolotu? Czy też jakoś wpiąć go do zbiorniczka?
  • #84
    bubu1769
    Level 41  
    Do swapa najlepiej poszukaj całego dawcy żeby później nie utknąć na braku jakiejś pierdoły. Co do wężyka to ja bym na razie go nie ruszał, jest dość cienki i w sumie jakieś duże ilości oleju nim się nie przedostaną bo jest wykorzystywany praktycznie tylko podczas wolnych obrotów.
  • #85
    hikarrim733
    Level 7  
    BuBu Cewka nowa z gwarancji na razie działa lecz dziś gdy wróciłem do domu dałem jeszcze silnikowi popracować i tu nagle zgasł i nie mogłem odpalić wywalał błąd P0230 coś z pompka paliwa wszystkie przekaźniki wywaliłem sprawdziłem wsadziłem spowrotem i nagle ruszył po jakimś czasie i się zastanawiam czy to nie ecu się przegrzewa i robi takie jaja że cewki co chwile padaja.
  • #86
    bubu1769
    Level 41  
    Też może być, w tym silniku komputer jest w tak kiepskim miejscu że dość często siada. Od temperatury i wibracji obrywają się druciki łączące płytkę ze złączem, u siebie już kilka razy to naprawiałem aż w końcu przeniosłem ECU koło akumulatora i puki co jest spokój.
  • #87
    hikarrim733
    Level 7  
    BuBu a wiesz może który pin jest od pompki na ecu? Albo masz jakąś rozpiskę do multeca? Bo już całkiem nie pali na benzynie l.
  • #89
    hikarrim733
    Level 7  
    Dzięki wielkie nwm jak ci mam się odwdzięczyć tyle już pomogles. Jutro spróbuję odpalić na zworkę bez przekaźnika i zobaczę ten pin na ecu może drucik się oderwal. A jak nie to trzeba pompkę podmienić.