Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A3 8P 2.0 TDI CR CFFB - Stukanie klepanie silnika (wtryski)

matekg91 02 Cze 2018 18:40 1314 7
  • #1 02 Cze 2018 18:40
    matekg91
    Poziom 2  

    Witam mam problem ze swoim Audi A3 8P 2011 rok 2.0 TDI CR 140KM CFFB. Problem polega na tym ze silnik pracuje jak stary diesel klepie stuka głównie w przedziale 1200 - 2000 obrotów. Mechanicy stwierdzili ze to któryś z wtryskiwaczy. A wiec zostały zdemontowane wszystkie wtryskiwacze i oddane do sprawdzenia dwa okazały się uszkodzone wiec zostały wymienione na nowe OE VW AUDI, a dwa sprawne założone z powrotem do auta. Po zakodowaniu wtryskiwaczy samochód nadal stukał i klepał jak stary diesel wiec mechanicy stwierdzili ze trzeba wymienić pozostałe wtryskiwacze na pewno pomoże a wiec wymieniłem pozostałe dwa a silnik jak stukał tak stuka i klepie nadal, została również sprawdzona mapa wtryskiwaczy i zrobiony program (chip) tez nie pomogło naj bardziej słyszalne jest to w przedziale temperatury od 40-90 stopni jak jest całkiem zimny to prawie nie stuka a jak jest dogrzany to jest trochę ciszej ale i tak klepie... już mi ręce opadają. Co to może być??? bo już tyle pieniędzy władowane a auto strasznie klepie nie da się tak jezdzić. Bardzo proszę o jakąś pomoc bo już nie wiem co mam robić. Dodam jeszcze że zawór EGR wraz z chłodniczką recyrkulacji spalin jest również nowy OE VW AUDI i sprawdzona została tez kompresja każdego z cylindrów i na każdym jest taka sama nie mam ubytków wahań. Proszę o pomoc w moim temacie.

    0 7
  • #2 10 Cze 2018 08:53
    irek924
    Poziom 14  

    Witam te wtryski to są nowe czy regenerowane? i czy mechanicy przyjżeli się ciśnieniu paliwa na rampie?.

    0
  • #3 10 Cze 2018 10:04
    2563317
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 13 Cze 2018 19:59
    matekg91
    Poziom 2  

    Stuka tak jak by wtryski były uszkodzone bo słyszałem uszkodzone wtryskiwacze tez w takim aucie i było tak samo tylko stukał jeszcze bardziej niż mój ale jemu pomogła wymiana wtryskiwaczy a mi nie.. a przy samochodzie robi gość który pracuje na vw no i po pracy robi u siebie w domu ale szrotów u niego nie widziałem tylko dobre auta. Wideo nie ma jak zamieścić ponieważ na postoju pracuje wszystko ok. Na postoju występują jedynie takie stuki: https://www.youtube.com/watch?v=fmyX97AK1FA tylko trochę mniej a podczas jazdy przy obrotach np 1600 i dodaniu trochę gazu nie do oporu to tak klepie tylko ze już bardziej albo jedziemy np 1400 obrotów na 4 biegu z jednostajnym gazem i stuka tak przez cały czas. Tutaj na tym przykładowym filmiku od 3 - 5 sekundy tez tak klepie jak u mnie https://www.youtube.com/watch?v=EFJxQPS8A1Y

    Dodano po 1 [minuty]:

    a i zapomniałem dodać ze wtryski są nowe oryginalne VW nie regenerowane.

    0
  • #5 22 Cze 2018 15:27
    Dawid W
    Poziom 14  

    A może epronj się powiesił i za duże ciśnienie jest na listwie Zobaczyć jakie jest wysterowanie z ECU chodzi mi o napięcie jakie idzie na epron

    0
  • #6 22 Cze 2018 23:43
    matekg91
    Poziom 2  

    a co to jest ten epron?

    0
  • #7 25 Cze 2018 20:53
    Dawid W
    Poziom 14  

    Jest to zawór który reguluję ciśnienie na listwie Znajduje się przy pompie wysokiego ciśnienia Dochodzą do niego dwa kabelki

    0
  • #8 29 Cze 2018 18:46
    matekg91
    Poziom 2  

    już też podmieniony i nadal to samo..

    0
  Szukaj w 5mln produktów