Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Premium 270 dci 2003r - Nie rozłącza podgrzewacza w kolektorze ssącym

02 Cze 2018 19:33 246 9
  • Poziom 10  
    Witam. Proszę o radę - W Renault Premium 270 DCI nie rozłącza podgrzewacza w kolektorze ssącym (świecy żarowej) szukam informacji na temat co steruje podgrzewaczem, że nie pracuje tak jak powinien. Na wyświetlaczu nie pokazuje błędów. Nie znalazłem sterownika tego podgrzewacza.Nie posiadam schematów do tego pojazdu, więc bardzo proszę o pomoc.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    Witam.styki robocze są ok. natomiast jest problem na stykach sterujących, bo po włączeniu zapłonu przekaźnik ten cały czas jest zasilany przewodem 292.Według schematu widzę że ten przekaźnik jest sterowany serownikiem 2461 którego nie mogę zlokalizować.Zastanawia mnie też przewód 1058 czy to tylko jest połączenie z masą
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Schemat masz ogólny dotyczący silnika dCi11-z jedynką w kółku lub dCi6-z dwójką.Twój silnik to dCi6-270kM a więc 2,sterowanie przekaźnika na przewodzie 292 z "15" oraz na 1058 "-" z pinu B11 EECU. Proponuję podpiąć komputer i sprawdzić jakie temperatury widzi sterownik silnika. Nawet przy temperaturach sugerujących załączenie podgrzewacza po odpaleniu podgrzewanie powinno ustąpić.
    Załączniki:
  • Poziom 10  
    Dzięki za podpowiedzi.Jutro spróbuję ściągnąć gościa z komputerem,niech te temperatury sprawdzi.W tym "sęk" że po odpaleniu auta podgrzewanie nie ustępuje,mam takie pytanie czy nie można by było jakoś te podgrzewanie "chwilowo"wyłączyć bo auto to śmieciarka która na okres tygodnia jest niezbędnie potrzebna.
  • Poziom 10  
    już rozłączałem i od razu na wyświetlaczu wywala komunikat Cut ignition, zapala się STOP
    auto przechodzi w stan awaryjny,podłączam przewód komunikat znika i niby teoretycznie jest ok. z tym że przekaźnik 2414 zostaje załaczony

    Dodano po 18 [minuty]:

    trochę nie doczytałem twojej sugestii rozłączenia wyjścia z przekaźnika,a opisałem rozłączenie przewodu sterującego 1055. Wyjście takowe też rozłączyłem na samym początku,tylko się okazało że przekaźnik bardzo się nagrzewał po dłuższej pracy silnika wtedy więc próbowałem rozłączyć przewód 1058 tak jak wyżej opisałem
  • Poziom 10  
    Ok.jutro tak zrobię,po czym poinformuję o efektach. Dzięki za podpowiedź.
  • Poziom 32  
    Wyłącznik świecy koło radia bym obejrzał.