Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Technik Elektryk - Faber CK
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Elektrotechnik i co dalej? Pomocy

Sinusoida98 03 Cze 2018 15:44 327 10
  • #1 03 Cze 2018 15:44
    Sinusoida98
    Poziom 2  

Witam jestem absolwentem technikum elektrycznego, posiadam dyplom technika (zdane 3 klasyfikacje ) oraz maturę. Chciałbym się dowiedzieć, co mogę zrobić dalej, ponieważ nie chcę pracować jak wół za śmieszne pieniądze. Wykluczam pójście na studia, gdyż jestem słaby z fizyki oraz chemii, jedynie matematyka jest moim ulubionym przedmiotem. Matura poszła mi w miarę dobrze, ale tylko podstawa. Odrzucam też studia, ponieważ nie lubię się uczyć i nie jestem systematyczny, taki "figofago" ( wiem, że to trochę głupie, ponieważ studia dałyby mi bardzo dużo, ale ja naprawdę jestem słabym uczniem i się ich boję, nie poradzę sobie), dlatego proszę was o pomoc ,udzielcie mi jakiejś dobrej rady, gdzie mogę iść, co mogę zrobić, aby być lepszym w moim zawodzie. Mam nadzieję, że jest jakaś opcja, która mi pomoże. Jestem z Sosnowca(proszę bez głupich komentarzy) i może znacie jakieś kursy, ?szkoły? w okolicy.

0 10
  • Technik Elektryk - Faber CK
  • #3 03 Cze 2018 21:15
    Inkwizycja
    Poziom 26  

Witaj w dorosłości i prawdziwym życiu :D Umiesz coś robić, znasz się na czymś dobrze? Jeśli nie no to lipa. Jesteś skazany na: "pracę jak wół za śmieszne pieniądze". Nikt ci za darmo nie da hajsu. Jeśli masz okazję i możliwości to to się ucz jeszcze.

0
  • Technik Elektryk - Faber CK
  • Pomocny post
    #4 03 Cze 2018 21:35
    Heinzek
    Specjalista Sieci, Internet

Skoro skończyłeś technikum i nie wiesz co dalej, a uczyłeś się zawodu "elektryka" to poprostu poszukaj pracy w firmie elektrycznej itp. Wiesz jakie są podstawy bo w szkole jakieś praktyki były więc zaskoczony nie będziesz. Jeśli to lubisz to idź dalej w tym kierunku i zapisz się na studia zaoczne.