Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes w211 - Kalibracja zawieszenia

Welder1983 04 Jun 2018 08:22 11535 10
Texa Poland
  • #1
    Welder1983
    Level 2  
    Witam .
    Czy po wymianie tylnego miecha w mercedes w211 bez airmatic konieczna jest kalibracja zawieszenia? Po wymianie miecha i zrobieniu ok 1000 km wykrzywilo miech który obcierał o połośke i wytarło dziurę. Tak jak by sprężarka napompowała za dużo powietrza i wypchało miech. Miał ktoś podobny problem?
  • Texa Poland
  • #2
    przemek102
    Level 10  
    Wymieniłem ostatnio 2 miechy (jeden wystrzelił). Teraz jest taka sytuacja, że są momenty, ze tył samochodu opada. Np. jadę do pracy-jest ok. wychodzę, a "dupa" leży. Mam wrażenie, że dzieje się to jak jest trochę cieplej a później następuję ochłodzenie. Jakaś wilgoć w układzie? W211 mam od niedawna i na dzień dzisiejszy zerowe doświadczenie z pneumatycznym zawieszeniem.
  • Texa Poland
  • #3
    Welder1983
    Level 2  
    a masz airmatic czy tylko miechy z tyłu?
  • #4
    przemek102
    Level 10  
    Tylko miechy z tyłu. Im więcej czytam tym mniej wiem. Osuszacz, czujnik, jakieś zaworki upustowe :cry: wszystko może być
  • #5
    Welder1983
    Level 2  
    to jak zmieniałeś miechy na nowe czy używki ? bo opcja jest tylko jedna -gdzieś ucieka powietrze
  • #7
    Welder1983
    Level 2  
    szukaj nieszczelności gdzieś w układzie . jakiś oring(uszczelka) nie trzyma . spsikaj wszystkie połączenia wodą z mydłem zaczynajac od sprężarki kończąc na miechach . Rozdzielacz jest z tylu auta koło dyfra .
  • #9
    Arczi1003
    Level 2  
    W mojej 211 z miechami tylko z tyłu, wymienilem jeden miech i wszystko było ok, ale na drugi dzień chciałem zrobić kalibracje zawieszenia komputerem nieorginalnym mercedesa i nie chce się podnieść i nie wiem czemu
  • #10
    Black7812
    Level 9  
    Podjedź do kogoś kto ma SD myślę że możesz rozjaśnić sytuację nie wymieniaj nic w ciemno. SD jeśli nie skalibruje to odrazu powie dlaczego. Przetestujesz odrazu wszystkoe zaworki, czujniki i poziomki. Myślę że to coś od czego musisz zacząć.
  • #11
    Arczi1003
    Level 2  
    Problem już rozwiązany, przetarty wężyk(bardzo minimalnie prawie tego nie widać) przy kompresorze. Podobno przypadłość tego modelu obciera o nadkole.